مدیریت شهری

دیدار مسعود رنجبریان شهردار منطقه۸ با حجت الاسلام قریشی امام جماعت مسجد قائم

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مسعود رنجبریان شهردار منطقه۸ با حجت الاسلام والمسلمین قریشی امام جماعت مسجد قائم دیدار کرد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، در این بازدید، رنجبریان با اشاره به اجرای برنامه های اجتماعی و فرهنگی ویژه ایام الله دهه فجر گفت: امسال با وجود محدودیت های کرونایی، برنامه های بسیار متنوعی برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن این ایام صورت گرفت

شهردار منطقه۸ افزود: علاوه بر برگزاری مراسم های مختلف و اجرای ویژه برنامه های مرتبط با بزرگداشت ایام الله دهه فجر، تسریع در اجرای پروژه های محله محور جهت رضایتمندی هر چه بیشتر شهروندان نیز در دستور کار ویژه قرار گرفت .

رنجبریان همچنین گفت: تعامل با مساجد و ائمه جماعات از موضوعات مورد توجه مدیریت شهری است چرا که هر چه همدلی ها و همراهی ها بیشتر شود شاهد اقدامات قابل توجهی برای حل مشکلات و ایجاد رضایتمندی مردم خواهیم بود.

حجت الاسلام قریشی امام جماعت مسجد قائم‌محله دردشت نیز با تبریک دهه فجر، برای مسئولان منطقه آرزوی توفیق روزافزون کرد و افزود: مدیریت شهری منطقه۸ شور و حال ایام الله دهه مبارک فجر را زنده نگه داشت تا حس و حالی که مردم در زمان انقلاب اسلامی داشتند، دوباره تداعی شود.

وی درباره اقدامات عمرانی و فرهنگی و…. انجام شده در منطقه نیز گفت: اقدامات بسیار خوبی را در منطقه و به خصوص محله ها شاهد هستیم اما معتقدیم مدیران شهری باید کارهایی که انجام می دهند را اعلام کنند تا مردم بیشتر در جریان امور قرار گیرند.

در این دیدار اعضای هیأت امنای مسجد قائم ، دبیرشورایاری محله دردشت و معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه۸ نیز حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا