شورای شهر

این باور که شهرداری تهران پولدار است باید اصلاح شود/دولت حق مردم پایتخت را بدهد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین، مرتضی طلایی با اشاره به تردد خودروهای کاربراتوری و خودروهای بالای ۲۰ سال عمر در تهران، گفت: همه مسوولان و مدیران شهری بارها درباره  آلودگی شدید حاصل از این خودروها هشدار داده اند.

وی با تاکید بر اینکه تردد این وسایل نقلیه و همچنین کامیون ها و مینی بوس های فرسوده سلامت شهروندان  را تهدید می کند، تصریح کرد: معتقدم باید به طور جدی پای اجرای قانون در کلان شهر تهران بایستیم و قوانین را به صورت صحیح در این شهر اجرا کنیم. 
طلایی خاطرنشان کرد: همه ساله با شروع فصل پاییز و زمستان معضل آلودگی هوا در تهران تشدید می شود و این  معضل برای شهروندان خطرناک و غیرقابل تحمل است.
نایب رئیس شورای شهر تهران همچنین با انتقاد از عدم پایبندی دولت های مختلف در پرداخت بخشی از هزینه های حمل و نقل عمومی در پایتخت ادامه داد: عدم پرداخت مطالبات شهرداری ها توسط دولت بیش از همه به سلامت شهروندان ضربه می زند.
وی افزود: در حال حاضر بودجه ای که باید صرف مسائل مختلف در شهر شود دارد صرف گسترش حمل و نقل عمومی در تهران می شود.
طلایی با تاکید بر اینکه این تصور که شهرداری تهران یک شهرداری پولدار می باشد؛غط است و باید اصلاح شود،گفت:معتقدم حق مردم تهران است که دولت نسبت به تعهدات خود در قبال گسترش حمل و نقل عمومی این شهر  اقدام کند. 
نایب رئیس شورای شهر تهران در پایان تصریح کرد: دولت و مجلس محترم باید به توسعه  حمل و نقل عمومی در تهران کمک کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا