شورای شهر

از استعفای راستگو خبر داشتم/سیاسی کردن شورا درست نیست

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  پیرهادی افزود: برگزاری چنین انتخابات بدون حاشیه ای را باید به فال نیک بگیریم. چون بیشتر اعضای شورای شهر به این نتیجه رسیده اند که فرقی ندارد چه کسی به کرسی ریاست تکیه بزند.

 

وی ادامه داد:در شورای شهر تهران جناح بندی فقط در روز انتخابات است و بعد از آن همه اعضا دست به دست همه می دهیم تا بتوانیم مشکلاتی که بر سر راه شهر تهران است را حل کنیم.

 

پیر هادی در خصوص اینکه با چه هدفی کاندیدای هیئت رئیسه شد گفت:هدف من این بود که بتوانم در این جایگاه هم خدمتی هر چند اندک به مردم داشته باشم. نمی دانم بتوانم به این هدف که بزرگترین هدف در زندگی من هست برسم یا نه اما با تمام وجودم سعی و تلاش می کنم تا حداقل کسی در این یکسال از من گلایه ای نداشته باشد.

 

محسن پیرهادی در خصوص اینکه به تازگی و برای اولین بار عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران شده است گفت:از این بابت واقعا خوشحال هستم که توانسته ام در این دو سال عملکردی داشته باشم که بیشتر اعضا با رای دادن به من رضایت خودشان را اعلام کنند. قطعا حضور من در هیئت رئیسه شورای شهر تهران مسولیت من را نسبت به قبل چندین برابر می کند و امیدوارم که بتوانم از پس این کار بزرگ به خوبی بر بیایم.

 

محسن پیرهادی در خصوص اینکه ترکیب اصولگرایان در هیئت رئیسه شورا کامل شد، اظهار داشت:به نظر من در شورای شهر شاهد کمترین جناح بندی سیاسی هستیم. این موضوع در روز انتخابات پر رنگ می شود و بعد از آن دوباره همه با رفاقت کامل در پی این هستند که تهران را آباد تر کنند.

 

وی ادامه داد:این مهم نیست که چه گروهی و یا چه حزبی در انتخابات پیروز شده است مهم عملکرد آنها است که مورد تایید مردم عزیز قرار بگیرد.

 

عضو شورای شهر تهران در خصوص اینکه آیا شما از انصراف خانم راستگو خبر داشتید یا خیر گفت:من هم شب قبل از انتخابات از این موضوع با خبر شدم. واقعا خانم راستگو در این مدت که در هیئت رئیسه حضور داشتند به نحو احسنت کارها را پیش می بردند  و من هم باید از ایشان الگو برداری کنم تا بتوانم در هیئت رئیسه شورا کمترین ضعف را داشته باشم.

 

پیرهادی در خصوص اینکه تا به حال با اعضای هیئت رئیسه جلسه ای را داشته اند یا خیر گفت:بله ظرف هفته های اخیر جلسات خوبی را با هم برگزار کردیم و سعی کردیم با برنامه ریزی هایی که بعدا به شما خواهم گفت بتوانیم مسیر شورای شهر را بیش از پیش هموارتر کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا