مدیریت شهری

گام جدید شهروند برای توسعه/ فروشگاه‌های شهروند در بازار رقابتی استان قزوین

در دیدار مدیرعامل شرکت شهروند با استاندار قزوین و با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران طرح توسعه فروشگاه‌های شهروند با اولویت تهران و استان‌های همجوار بررسی شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، وحید کریمی مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در دیدار با هدایت‌اله جمالی‌پور استاندار قزوین و محمد علیخانی عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیشنهاد توسعه شهروند در استان قزوین در دست بررسی است و امیدوار هستیم با ورود شهروند به بورس توسعه شعبمان در سایر استان‌ها روند جدی‌تری پیدا کند.

کریمی با بیان اینکه استان قزوین ظرفیت‌ بالایی در عرصه‌های مختلف اقتصادی اعم از صنعتی، گردشگری و کشاورزی و … دارد تصریح کرد: با توجه به اینکه استان قزوین به عنوان یکی از قطب‌های اصلی اقتصاد کشور چه در داخل و چه در خصوص جذب سرمایه گذاری خارجی شناخته می‌شود، علاوه بر این بازار قزوین تحت تاثیر بازار تهران و استان البرز است به همین خاطر فرصت مناسبی است تا شهروند هم بتواند ضمن ورود به بازار پررونق این استان سیاست‌گذاری‌های جدید خود را در خصوص توسعه برون‌ شهری عملیاتی کند.

هدایت‌اله جمالی‌پور استاندار قزوین نیز در این دیدار با اشاره به برنامه‌های شهروند برای ورود به بازار سرمایه تاکید کرد: استان قزوین ظرفیت‌های بیشماری در حوزه اقتصاد دارد، امیدوار هستیم با مشارکت سازمان همیاری شهرداری‌ها، مدیریت شهری تهران و شرکت شهروند بتوانیم اقدامات سازنده‌ای هم برای استان و هم مجموعه شهروند انجام دهیم.

جمالی‌پور در ادامه افزود: ماهیت عملکرد فروشگاه‌های زنجیره‌ای کسب بیشترین میزان از سهم بازار است و قطعا با اجرای طرح توسعه شهروند علاوه بر تحقق اهداف اقتصادی شهروند، فرصتی ایجاد خواهد شد تا شهروندان قزوینی بتوانند دسترسی مناسب‌تری به خدمات و کالاهای اساسی خود داشته باشند.

علیخانی عضو شورای اسلامی شهر تهران هم با بیان اینکه سیاست‌های جدید مدیریت شهری و شورای اسلامی پایتخت و مجموعه شهروند نشان از تغییرات سازنده‌ای دارد خاطرنشان کرد: ورود به بازار سرمایه فرصت خوبی است تا شهروند با تکیه بر آن بتواند روند توسعه شعب خود در دیگر استان‌‌ها را به طور جدی‌تر دنبال کند چرا که برای رونق اقتصادی بیشتر راهی جز ورود به بازار سرمایه و توسعه حداکثری ندارد.

وی در ادامه گفت: شرایط فعلی بازار و رقابت تنگانگ طالب آن است که بنگاه‌های اقتصادی متناسب با شرایط روز تغییر کنند، خوشبختانه با تفاهم‌‌های مقدماتی که امروز با حضور استاندار قزوین انجام شد، به زودی شاهد حضور فروشگاه‌های شهروند در این استان و تحولات مثبت خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا