اجتماعی و فرهنگی

پیام تسلیت معاون شهردار تهران در پی درگذشت مرحوم «محمد امیرآبادی»

به گزارش شوراآنلاین،  مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا درگذشت مرحوم «محمد امیرآبادی» مدیرکل دفتر پایش، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران را تسلیت گفت.

هُوَالْباقی

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً) ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ؛ چه گرانسنگ و والاست در ایمان به الله و عشق به اباعبدالله (ع) بودن و ماندن و رفتن. چه گرانبهاست که پس از رفتن کسی، او را به عنوان مؤمن به الله و عاشق اباعبدالله (ع) بشناسیم و یاد کنیم.

درگذشت نابه‌هنگام همکار مؤمن و متعهدمان مرحوم «محمد امیرآبادی» مدیرکل دفتر پایش، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران را به خانواده ارجمند و داغدارش و به جامعه شریف همکاران شهرداری تهران تسلیت عرض می‌نمایم؛ برای ایشان که همه ما او را به انسانیت، دینداری، حُسن خلق، تعهّد کاری و پشتکار می‌شناسیم از درگاه حضرت رحمان، رحمت و مغفرت مسئلت می‌نمایم. ان‌شاءالله که شفاعت خاصّه‌ی حضرت سیدالشّهداء (ع) شامل حال آن مرحوم که از دلدادگان امام حسین (ع) بود نصیب و بهره‌ی ایشان خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا