مدیریت شهری

پیگیر احداث خطوط ریلی در شورای عالی حمل و نقل هستیم

به گزارش شورا‌آنلاین، علی نوذرپور شهردار منطقه، با بیان اینکه حمل و نقل عمومی در منطقه ۲۲ با کمبودهای جدی مواجه است، گفت: با توجه به کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی، موضوع حمل و نقل منطقه یکی از مساله های مهم به شمار می رود. متاسفانه تعداد تاکسی ها برای استفاده شهروندان بسیار کم و ایستگاههای اتوبوس هنوز هم بخش هایی از منطقه را پوشش نمی دهند و سه ایستگاه مترو وردآورد، چیتگر و ایرانخودرو نیز که در حاشیه منطقه قرار دارند و دسترسی به این ایستگاهها هم کار آسانی نیست، پاسخگوی نیاز اهالی نبوده است.
 

نوذرپور افزود: در حال حاضر و طبق آخرین سرشماری که در سال ۹۵ در منطقه انجام شد؛ تعداد ۱۷۶ هزار نفر در منطقه زندگی می کنند و در آینده این تعداد به بیش از ۵۰۰ هزار نفر خواهد رسید که در ادامه ساخت و سازها و  بارگذاری ها در منطقه، شاهد بروز مشکلات جدی در این حوزه خواهیم بود.
 

به گفته شهردار منطقه۲۲، موضوع احداث خط ریلی یکی از راه حل هایی است که برای منطقه در نظر گرفته شده است. این موضوع باید در شورای عالی حمل و نقل بررسی و تصویب شود و تا زمانی که این طرح به مرحله اجرا برسد؛ کمبود امکانات حمل و نقل عمومی را در جلساتی با مسئولان تاکسیرانی و اتوبوسرانی با هدف افزایش تعداد ایستگاهها بررسی خواهیم کرد. در دوره جدید مدیریت شهری با جدیت در تلاش برای پیگیری و رفع کمبودهای رفاهی و خدماتی اهالی منطقه هستیم و تلاش خواهد شد؛ با تدابیری که در این راه اتخاذ می شود، امکان حرکت بیشتر و بهتر برای مردم فراهم شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا