شورای شهر

رفع مزاحمت واحدهای صنفی اصلی‌ترین درخواست شهروندان از شرکت ساماندهی

مدیرعامل شرکت ساماندهی با بیان اینکه  رفع مزاحمت مشاغل و واحدهای صنفی پرتکرارترین پیام شهروندان در حوزه فعالیت شرکت بوده است، گفت: ۶۹ مورد از ۷۴ گزارش ارجاعی، بررسی و رسیدگی شده است.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سید علی مفاخریان درباره تعامل شرکت ساماندهی با شهروندان در سامانه ۱۸۸۸ اظهار کرد: شهروندان از طریق سامانه  ۱۸۸۸ با طرح شکایات، ارائه انتقادات و پیشنهادات و بیان تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی شهرداری می‌توانند در نظارت مدیریت شهری ایفای نقش کنند.

وی با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی پیام‌های شهروندی در سامانه ۱۸۸۸ در یک‌ سال اخیر گفت: از ابتدای فروردین تا پایان مردادماه امسال، تعداد ۷۴ پیام از شهروندان در سامانه ثبت شده که ۷۱ پیام انتقاد، ۲ طرح شکایت و یک پیشنهاد مطرح شده است.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر  ادامه داد: در مدت مشابه سال گذشته ۶۱ پیام‌شهروندی در حوزه فعالیت شرکت در سامانه ۱۸۸۸ ثبت شد که ۶۰ پیام برای انتقال انتقادات و یک پیام برای ارائه پیشنهاد بود.

مفاخریان با بیان اینکه مزاحمت مشاغل و واحدهای صنفی بیشترین پیام‌های شهروندان را به خود اختصاص داده است، افزود: ۴۰ تماس مربوط  به ایجاد مزاحمت واحدهای صنفی و عدم اجرای آرای صادره کمسیون بند ۲۰، ۸ تماس مربوط به کیوسک‌های‌مطبوعات و گل  و ۵ تماس مربوط به فعالیت مرکز عرضه پرندگان زینتی بوده است.

وی در پایان تاکید کرد: از ۷۴ گزارش شهروندی مرتبط با شرکت ساماندهی ۶۹ مورد رسیدگی و ۵ مورد که مربوط به مزاحمت‌ مشاغل می‌شده در دستور کار بررسی در کمسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها قرار گرفت‌.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا