ورزشی

امتناع کرانچار از برگزاری جلسه خصوصی با کی‌روش

به گزارش شورا‌آنلاین، روز گذشته کرانچار سرمربی تیم سپاهان اعلام کرد که به دنبال تعامل با تیم ملی است اما برنامه های اردویی کی‌روش را نمی داند چیست و دوست دارد بداند دقیقا سرمربی تیم ملی دنبال چه اهدافی است. در همین راستا روز گذشته کارلوس کی‌روش در مصاحبه ای واکنش نشان داد و اعلام کرد برنامه اش بر اساس تعامل است نه تحمیل و اجبار. 

همچنین  روز گذشته مارکا آقاجانیان دستیار کی‌روش تماس تلفنی با کرانچار برقرار کرد و به دنبال این بود که حتی جلسه خصوصی بین سرمربی تیم فوتبال ایران و سرمربی تیم فوتبال سپاهان برگزار کند که با مخالفت کرانچار همراه شد.

سرمربی سپاهان معتقد بود این جلسه باید با حضور همه مربیان لیگ برتری باشد تا با همفکری پیشنهادهایی هم داده شود تا تیم ملی موفق‌تر ظاهر شود، همچنین در این تماس کرانچار تاکید کرد هنوز نامه‌ای به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال به باشگاه‌ سپاهان ارسال نشده است. 

چلنگر مترجم کرانچار  ضمن تایید این خبر گفت: کرانچار با این موضوع مشکلی ندارد، فقط به دنبال این است که نامه‌ای از سوی سران فدراسیون فوتبال به مدیرعامل باشگاه سپاهان ارسال شود،‌همچنین جلسه‌ای هم در خصوص برنامه‌های کی‌روش با حضور مربیان لیگ برتری برگزار شود تا درنهایت ملی‌پوشان با همکاری باشگاه در اختیار تیم ملی باشد، قرار است طی روزهای آینده جلسه‌ای در همین راستا برگزار شود و درخصوص این برنامه‌های آینده بحث و گفت‌وگو شود. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا