اجتماعی و فرهنگی

واکنش معاون قالیباف به انتقادات اعضای شورای شهر

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مجتبی عبدالهی با اشاره به برگزاری نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر گفت: ۷۰۰ اثر ارزشمند در این نگارخانه نصب کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ اثر در ارتباط با آزادسازی خرمشهر و نیمه شعبان در سطح شهر تهران نصب شد، گفت: تعداد آثاری که برای خرمشهر و نیمه شعبان است از سال گذشته بیشتر است ولی به دلیل اینکه در دل نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر است به چشم نیامده است.

معاون شهردار تهران ادامه داد: در حال حاضر تمام سازه‌های تجاری جمع آوری شده و تماماً تبلیغ نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر است واین باعث شد که تبلیغات آزادسازی خرمشهر و نیمه شعبان دیده نشود.

عبدالهی اضافه کرد: اجرای نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر کار ارزشمند و ماندگاری است اما در دل آن نیز اقداماتی نیز برای سوم خرداد آزادسازی خرمشهر و نیمه شعبان انجام دادیم که به چشم نیامد.

وی به آذین‌بندی و نورپردازی شهر تهران اشاره کرد و گفت: در خیابان انقلاب، ولیعصر، میرداماد، امام حسین و … نورپردازی‌های خوبی انجام شد که این امر در سال‌های قبل رخ نداده است.

به گفته‌ عبدالهی عده‌ای معتقدند که کارهای دفاع مقدس به چشم نیامده است تاکید می‌کنم که از روز گذشته حدود ۷۰ اثر از دفاع مقدس مجددا در پل‌ها نصب شده و دوباره  اضافه می‌کنیم تا این مشکل برطرف شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا