مدیریت شهری

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد: میادین میوه و تره بار، گسترده‌ترین شبکه توزیع اقلام ضروری در پایتخت

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با استناد به گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران گفت: بر اساس این گزارش از ابتدای امسال تا امروز، ۴۲ هزار تُن اقلام ضروری در تهران توزیع شده است.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با اعلام این که این اقلام شامل برنج وارداتی، شکر، روغن، گوشت قرمز و مرغ منجمد است که نسبت به توزیع آنها با قیمت مصوب در میادین میوه و تره بار و همچنین، فروشگاه‌های زنجیره‌ای اقدام شده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان مدیریت میادین با در اختیار داشتن ۲۴۵ میدان و بازار میوه و تره بار، گسترده‌ترین شبکه توزیع اقلام ضروری در پایتخت را در اختیار دارد، اظهار کرد: این سازمان به منظور کمک به دولت و حمایت از شهروندان، آمادگی دارد تا هرگونه کالای تنظیم بازار را با قیمت مصوب در شبکه گسترده میادین و بازارها توزیع نماید.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اینکه در حال حاضر، هیچ‌گونه کمبود کالایی در سطح میادین میوه و تره بار وجود ندارد، خاطرنشان کرد: امروز میادین میوه و تره بار با توجه به پراکندگی‌ای که در سطح شهر دارند و نیز ارائه انواع محصولاتی که نیاز خانواده‌های شهری را تامین می‌کند، از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای نزد شهروندان تهرانی برخوردار می‌باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا