جابجایی کارکنان نهاد ریاست جمهوری با دستور دیوان عدالت اداری متوقف شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین علی اکبر بختیاری مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری  گفت: جابجایی‌هایی در نهاد ریاست جمهوری نسبت به تعدادی از کارکنان صورت گرفته بود که کارکنان نهاد نسبت به این اقدام، شکایتی را در دیوان عدالت اداری طرح کردند.

این مقام مسئول در دیوان عدالت اداری اضافه کرد: کارکنان نهاد در شکایت خود درخواست کردند از طریق دستور موقت از جابجایی‌ها جلوگیری شود که شعبه دیوان نیز دستور موقت صادر کرد و فعلا اجازه جابجایی را نداده است.

بخیتاری افزود: شعبه دیوان هنوز در ماهیت شکایت ورود نکرده اما وقت رسیدگی تعیین شده است و پس از تبادل لایحه بین طرفین دعوا، به ماهیت شکایت رسیدگی و تصمیم لازم اتخاذ می شود.

به گفته مدیر کل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری طبق مقررات دیوان عدالت اداری، چنانچه در پرونده‌ای دستور موقت صادر شود، آن پرونده خارج از نوبت رسیدگی می‌شود اما فرایند رسیدگی که تبادل لایحه است باید انجام شود و در اولین فرصت پس از انجام تبادل لایحه، شعبه نسبت به ماهیت شکایت تصمیم‌گیری می‌کند.

به گفته بختیاری تعداد کارکنانی که از اقدام اخیر دولت مبنی بر انقال برخی نیروها به دستگاه‌های دیگر شکایت کردند، چهار تا ۵ نفر هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا