مدیریت شهری

بازدید عضو شورای شهر تهران از روند اجرای طرح‌های مقابله با کرونا در سازمان تاکسیرانی

عضو شوراى اسلامى شهر تهران با همراهى مدیرعامل سازمان تاکسیرانى از روند اقدامات مقابله با کرونا که در پایانه هاى تاکسیرانى در جریان است بازدید کرد و با تاکسیرانان پایتخت به گفتگو پرداخت.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومى سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانى شهر تهران؛ شهربانو امانى عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شوراى اسلامى شهر تهران در جلسه بررسى مجموعه اقدامات سازمان تاکسیرانى در شرایط شیوع بیمارى کرونا گفت: تاکسیرانى شهر تهران مجموعه عایله مند و درگیر با بیمارى کرونا است و به نمایندگى از شورا بابت تحمل و مقابله با این شرایط سخت از خانواده بزرگ تاکسیرانى چه از لحاظ تدابیر مجموعه سازمانى و چه از لحاظ تلاش تاکسیرانان بابت رعایت توصیه هاى بهداشتى قدردانى مى کنم.

امانى همدردى سازمان تاکسیرانى با خانواده هاى داغدار تاکسیران را اقدام مثبتى برشمرد و افزود: از دیگر ظرفیت هاى شهردارى همچون معاونت اجتماعى براى حمایت بیش از پیش تاکسیرانانى که داراى شرایط خاص هستند، مى توان استفاده کرد.

وى با اشاره به عملکرد مثبت شهردارى تهران براى مقابله با کرونا گفت: شهردارى تهران کارنامه درخشانى در این موضوع به جا گذاشته است به نحوى که طبق نظرسنجى انجام شده تا ١٩ فروردین امسال، رضایت مردم از عملکرد مدیریت محلى که شهردارى نمونه مصداقى آن است، ١٠ درصد افزایش داشته است.

عضو شوراى اسلامى شهر تهران به رصد و گزارش گیرى هاى مداوم مجموعه اقدامات روزهاى کرونایى اشاره کرد و افزود: قشر تاکسیران توصیه هاى بهداشتى را به خوبى رعایت مى کنند در یکى از روزهاى ابتدایى شیوع کرونا، نحوه ضدعفونى تاکسى از سوى تاکسیران نظر من را جلب کرد و شخصا از این دقت نظر تشکر کردم.

عضو شوراى اسلامى شهر تهران بعد از جلسه ارایه گزارش عملکرد سازمان تاکسیرانى از سوى مدیران، با حضور در پایانه تاکسیرانى روشندلان، از روند اجرایى طرح نصب جداکننده تاکسیران از مسافران و نحوه توزیع اقلام بهداشتى واحد سیار تاکسیرانى بازدید کرد و با تاکسیرانان به گفتگو پرداخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا