اجتماعی و فرهنگی

تأکید بر عدم دریافت اقساط تسهیلات قرض الحسنه از مشتریان بانک شهر

مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر بر عدم دریافت اقساط تسهیلات قرض الحسنه از مشتریان این بانک ، پیرو اطلاعیه بانک مرکزی تاکید کرد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، جابر حسینی با اشاره به تأکیدات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر عدم دریافت اقساط تسهیلات قرض الحسنه در ماه های اسفند۹۸، فروردین و اردیبهشت۹۹ ؛ گفت: تمامی تسهیلات گیرندگان قرض الحسنه و صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده بر اثر شیوع ویروس کرونا که در مصوبه تعیین مصادیق دولت ذکر شده اند، مشمول تعویق سه ماهه مهلت پرداخت اقساط تسهیلات خواهند بود.
وی تصریح کرد:بر این اساس تمامی تسهیلات گیرندگان قرض الحسنه اعم از ازدواج و … که قادر به بازپرداخت تسهیلات یا اقساط تسهیلات خود در موعد مقرر نیستند می توانند اقساط سر رسید شده ۳ ماهه اعلام شده را به پایان دوره بازپرداخت تسهیلات منتقل کنند.
مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر ادامه داد: باید اعلام کنم که تسهیلات گیرندگان قرض الحسنه و تمامی صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده بر اثر شیوع ویروس کرونا که در مصوبه تعیین مصادیق دولت ذکر شده اند، در دوره مذکور مشمول جریمه و کارمزد اضافی نمی شوند.
جابر حسینی در ادامه با اشاره به حمایت های بانک شهر از تولیدکنندگان در سال گذشته ،گفت:این مهم همواره با هدف رفع موانع تولیدات داخلی در صدر اقدامات بانک شهر طی سال های گذشته قرار داشته و قطعا در سالجاری که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان”جهش تولید” نامگذاری شده است، نیز ادامه خواهد دشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا