اجتماعی و فرهنگی

ابلاغ دستورالعمل برقراری فوق العاده ایثارگری و بهره مندی از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر برای رزمندگان

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران از ابلاغ دستورالعمل برقراری فوق العاده ایثارگری و بهره مندی از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر برای رزمندگان شاغل در شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل ایثارگران شهرداری تهران، رضا جلالی مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران در جلسه با ایثارگران شرکت کنترل ترافیک شهرداری، ایثارگران را سرمایه ی کشور عنوان کرد وگفت: امنیت امروز جامعه نتیجه ی مجاهدت، فداکاری و جانفشانی شهدا و ایثارگران بوده و همین امر لزوم توجه بیش از پیش به ایثارگران را ضروری ساخته است.

وی از جمله اقدامات اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران را پیگیری وضعیت استخدامی فرزندان شهدا عنوان کرد و افزود: با دستور شهردار تهران تغییر وضعیت اشتغال این افراد از قراردادی به رسمی در مرحله اجرایی قرار گرفته است.

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران با بیان اینکه رایزنی های متعدد دیگری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت ارتقاء سطح رفاه خانواده شهدا و ایثارگر به انجام رسیده اظهارداشت: باتوجه به درخواست بخش قابل توجهی از رزمندگان شاغل در شهرداری درخصوص اجرای بند دوم ماده ۶۸ قانون جامع خدمات کشوری و همچنین بند ششم بند ث ماده ۸۸ قانون برنامه ششم، فوق العاده ایثارگری و شرایط بهره مندی از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر برای این افراد فراهم شده و به زودی اجرا خواهد شد.

جلالی افزود: بر اساس پیگیری های صورت گرفته، اجرای بند(خ) ماده ۸۸ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه در دستور کار قرارگرفته و مطابق این بند،رزمندگان برخوردار از حداقل ۱۲ماه سابقه حضور درجبهه برای یک بار از پرداخت مابه التفاوت پانزده سال سنوات بیمه ای ناشی از تغییر صندوق بیمه و بازنشستگی معاف خواهند شد.

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران در پایان با اشاره به بند دوم ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری تصریح کرد: امتیاز فوق العاده ایثارگری اشاره شده متناسب با درصد جانبازی، مدت خدمت داوطلبانه در جبهه و مدت اسارت تعیین شده بوده و حداکثر ۱۵۰۰ امتیاز خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا