مدیریت شهری

شهردار منطقه چهار تهران خبر داد: ویژه برنامه های شهادت سردار بزرگ اسلام درمحلات شمال شرق تهران

شهردار منطقه چهار تهران از برگزاری مراسم های مختلف عزاداری و یادبود سپهبد “شهید قاسم سلیمانی” در ساختمان های سرای محلات و مساجد خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار؛ “محمد محمددوست” بابیان این مطلب گفت: همزمان با انتشار خبر شهادت سردار رشید اسلام “حاج قاسم سلیمانی” ساختمان های منطقه، سرای محلات و مکان های عمومی منطقه سیاهپوش شد.

وی افزود: برپایی مراسم های مختلف عزاداری و یادبود، قرائت زیارت عاشورا، قرائت و پخش صوت قرآن در مساجد و سرای محلات، برپایی ایستگاه های صلواتی، پخش فیلم مستند از سردار سلیمانی، هویت بخشی و فضاسازی ساختمان ها، سرای محلات ، معابر و اماکن عمومی در حال انجام است.

شهردار منطقه چهار تهران در ادامه از برگزاری مراسم عزاداری در سرای محله بوستان الغدیر خبر داد و گفت: در همین راستا صبح امروز با حضور شهروندان عزادار مراسم باشکوهی در بوستان الغدیر برگزار شد.

وی با اشاره به سایر برنامه های شهادت سردار بزرگ انقلاب در این منطقه گفت: مراسم سوگواری و بزرگداشت “حاج قاسم سلیمانی” روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه با آغاز ایام شهادت صدیقه شهیده بانو حضرت فاطمه (س) با مشارکت معاونت توسعه منابع انسانی و حوزه مقاومت بسیج منطقه همزمان با اقامه نماز ظهر وعصر در ساختمان شهرداری منطقه چهار برگزار می شود.

محمددوست در ادامه با اشاره به سیاهپوشی تمامی ساختمان ها، سرای محلات و اماکن عمومی گفت: مراسم مختلف عزاداری و دسته های سینه زنی در محلات منطقه به همراه برپایی ایستگاه های صلواتی نیز برای پذیرایی از عزاداران در سطح منطقه در حال برگزاری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا