مدیریت شهری

با حضور معاونان شهردار تهران در منطقه۱۳ تصمیم گیری شد؛ آغاز مجدد پروژه پایانه شرق پس از وقفه ۵ ساله

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، در راستای درخواست های مردمی و تاکید شهردار تهران مبنی بر راه‌اندازی و بهره‌برداری از پایانه جدید شرق در سال آینده، معاونان شهردار تهران با همراهی شهردار منطقه۱۳ از پروژه پایانه شرق بازدید و ضمن رصد مشکلات ناشی از توقف پنج ساله پروژه، در جلسه ای راهکارهای مربوط به بهره‌برداری از پایانه در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۱ ارائه شد.

این بازدید با حضور معاونان شهردار تهران، حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق، سیدمجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک، عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی، جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران و محمدهادی علی‌احمدی شهردار منطقه ۱۳ برگزار شده است.

در این برنامه، مدیران ارشد شهرداری تهران، مواردی همچون نحوه تأمین مالی پروژه و خرید تجهیزات، ارایه برنامه برای ساخت و راه‌اندازی خط مترو و ایستگاه پایانه جدید شرق، استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی، ارایه برنامه زمان‌بندی برای شروع پروژه توسط معاونت فنی و عمرانی و تاکید بر تداوم جلسات به‌ منظور بررسی میزان پیشرفت کار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این نشست که مهدی وحدت‌کار مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارها، بهرام نکاحی سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، علی امام مدیرعامل شرکت مترو، مهدی اسماعیل‌بگی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران نیز در آن حاضر بودند،سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارها به‌عنوان دبیرخانه کارگروه اتمام پروژه پایانه جدید شرق انتخاب شد.

ساخت پروژه پایانه جدید شرق در مساحتی به وسعت ۱۳۰ هزار متر مربع شامل ساختمان ترمینال در ۳ طبقه و پارکینگ به ظرفیت ۴۸۵ خودرو و ۸۵ اتوبوس به همراه محوطه سازی بعد از پنج سال توقف مجدد آغاز شده و عزم مدیریت شهری برای تکمیل و اتمام آن در سال آینده جدی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا