شورای شهرصفحه اصلی

تذکر عضو شورا به حناچی بابت لزوم توجه به خیابان سی تیر

عضو شورای شهر تهران به پیروز حناچی شهردار تهران به دلیل عدم توجه به خیابان سی‌تیر تذکر داد.

به گزارش شوراآنلاین، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در تذکری که به هیأت رئیسه شورای شهر ارائه داد، درباره خیابان سی تیر اظهار داشت: توجه به این خیابان به عنوان نماد رواداری و تعامل پیروان ادیان توحیدی در تهران حائز اهمیت است.

وی افزود: تهران شهری برخوردار از تنوع فرهنگی، قومی و مذهبی است که در آن پیروان ادیان توحیدی در کمال آرامش با هم زندگی می‌کنند.

فراهانی بیان داشت: در خیابان سی‌تیر و محل تلاقی این خیابان با خیابان جمهوری و میرزاکوچک به چهارراه ادیان شهرت دارد و باید توجه به این خیابان مدنظر باشد.

عضو شورای شهر تهران گفت: سالهاست در این خیابان پیروان ادیان مختلف با آرامش کنار هم زندگی می‌کنند و مسجد، کنیسه، کلیسا و آتشکده در یکجا جمع شده‌اند و در کمال آرامش و آزادی به عبادت می‌پردازند و این در حالی است که بانگ اذان از مناره‌های مسجد، مسلمانان را به اقامه نماز دعوت می‌کند.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: این خیابان ثروت فرهنگی، اجتماعی، انسانی و سیاسی دارد که باید قدردان آن بود و در مسیر بهره‌برداری از این ظرفیت برای توسعه پایدار شهری گام برداریم و ظرفیت آن را فراموش نکنیم.

فراهانی گفت: به عنوان نماینده مردم، انتظار دارم که با مشارکت و تعامل انجمن‌ها و تولیت اماکن دینی در این خیابان،‌ زمینه‌های مرمت و نگهداری مطلوب فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: درباره لزوم توجه به خیابان سی تیر به شهرداری تهران تذکر می‌دهم و امیدوارم حناچی به منظور جلب مشارکت هر چه بیشتر همشهریان به ویژه پیروان ادیان توحیدی گام بردارد و شعار تهران شهری برای همه تحقق یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا