اجتماعی و فرهنگیصفحه اصلی

پستی به نام قائم‌مقام در شهرداری تهران وجود ندارد

روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در واکنش به اخبار مربوط به ادامه فعالیت افراد در پست قائم مقامی در شهرداری تهران اعلام کرد که پستی به نام «قائم‌مقام» در شهرداری تهران وجود ندارد.

در این اطلاعیه آمده است:

?با توجه به مصوبه شورای اداری شهرداری تهران که در اسفندماه ۱۳۹۷ تشکیل شد، پست «قائم‌مقام» از همه رده‌های مدیریتی شهرداری تهران حذف شده است و از ابتدای سال ۱۳۹۸ هیچ فردی، در هیچ‌کدام از رده‌های وابسته به شهرداری تهران، در چنین پستی مشغول به فعالیت نیست.

?آنچه که حذف شده پست «قائم‌مقام» بوده و کسانی که سابق بر این، دارای چنین پستی بودند، همچنان کارمند شهرداری هستند و در سمت دیگری مشغول به کار شده‌اند.

?البته دور از ذهن نیست اگر به واسطه عدم درج تغییرات نرم‌افزاری در سامانه‌های اتوماسیون اداری، همچنان عنوان سمت اصلاح نشده باشد؛ ولی در هر صورت فعالیت این افراد به عنوان پست قائم‌مقام نیست.

?ذکر این نکته ضروری است که حذف پست قائم مقام از رده‌های شهرداری تهران به موجب ابلاغیه سازمان امور اداری و استخدامی کشور و مصوبه شورای اداری شهرداری تهران در اسفندماه ۱۳۹۷ مصوب و از ابتدای سال ۱۳۹۸ اجرایی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا