مدیریت شهری

طرح‌های فرهنگی ماه مبارک رمضان در سطح شهر اکران شد

برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اعلام این خبر گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان طرح‌های فرهنگی با موضوع این ماه در سطح شهر از سوی سازمان زیباسازی و مناطق ۲۲گانه شهر تهران به اکران درآمده است.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی و اموربین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، دکتر ضرغامی با بیان اینکه سازمان زیباسازی تلاش کرده است تا فضای شهر را برای آغاز این ماه مبارک مناسب کند، ادامه‌داد: بیش از۱۵۰ سازه تبلیغاتی تجاری برای اکران طرح‌های فرهنگی ماه مبارک رمضان اختصاص پیدا کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران علاوه بر این طرح‌های فرهنگی این ماه مبارک برروی ۱۰۰ عرشه بیلبورد و ۱۰۰ پرتابل از سوی سازمان زیباسازی اکران شده‌است.

دکتر ضرغامی با اشاره به اینکه مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران نیز موظف هستند طرح‌های فرهنگی را جداگانه در مناطق خود اکران کنند، افزود: ۱۵۰پرتابل از سوی مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران به این کار اختصاص پیدا کرده‌است.

یکی دیگر از برنامه‌های سازمان زیباسازی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان پخش تیزرهای مناسبتی برروی تلویزیون‌های شهری است که به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تلویزیونهای شهری به این موضوع اختصاص پیدا کرده است.

دکتر ضرغامی به اقدامات سازمان زیباسازی درمورد بهبود فضای شهری در حوزه نور و روشنایی اشاره کرد و گفت: طراحی، ساخت و نصب المانهاى نوری با طرح های متناسب با ماه رمضان و ایام لیالی قدر، تکمیل نورآرایی محورهای ولیعصر(عج) ، شریعتی، آزادی – انقلاب- دماوند و روشنایی کلیه المان های نوری سطح شهر به مناسبت جشن رمضان و عید سعید فطر از جمله اقدامات سازمان زیباسازی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا