استان

استاندار کرمانشاه تصریح کرد : حمایت بانک شهر از حوزه های فرهنگی عاملی مهم در کاهش آسیب های اجتماعی

استاندار کرمانشاه با اشاره به اکران همزمان فیلم های سی و دومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان برای کودکان سرپل ذهاب گفت: با توجه به تاثیر گذاری فیلم و نقش آن در ایجاد ذهنیت میان مخاطبان، حمایت بانک شهر از این جشنواره را می توان از عوامل مهم در کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از زلزله در این شهرستان دانست.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، هوشنگ بازوند با بیان این مطلب اظهار کرد: این بانک پس از زلزله کرمانشاه در حمایت از مردم این منطقه تلاش جدی داشت و مجتمع فرهنگی ورزشی تختی با مشارکت این بانک و در مدت کوتاهی پس از زلزله در سرپل ذهاب احداث شد.
وی افزود: آنچه مسلم است، بانک شهر همواره از موضوعات فرهنگی حمایت کرده و این بار نیز با پخش همزمان فیلم هایی که در سی و دومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان اکران می شود، بار دیگر جنبه فرهنگی در میان قشر کودکان و نوجوانان را مورد توجه قرار داده که شایسته قدردانی است.
بازوند خاطر نشان کرد: با وجود مشکلات و آسیب های اجتماعی که پس از زلزله در این شهرستان ایجاد شده است، به طور حتم برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند در بهبود روحیه ساکنان و مردم منطقه نقش موثری داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا