کی‌روش موظف است با تیم امید همکاری کند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  علی کفاشیان صبح امروز شنبه و در مراسم نامگذاری  ساختمان آکادمی تیم‌های ملی به نام شهید رضایی مجد گفت: پیشکسوتان هم امروز اینجا جمع شدند تا با شهدای عزیزمان آشنا شوند و این یک موضوع خوب برای ما است.

وی درباره میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ به کشور امارات گفت: در هر صورت همانطور که ما جلساتی داشتیم، شاید آنها هم لابی انجام داده باشند. شاید هم برای AFC ارزش‌ها و معیارهای مادی مهمتر بوده که چون اماراتی‌ها این شرایط را در اختیار دارند و توانستند میزبانی را بگیرند.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در ادامه درباره وضعیت تیم المپیک گفت: ما به دنبال المپیکی شدن تیم امید هستیم و اولویت‌ ما هم این تیم است و کی‌روش موظف است که با تیم امید همکاری کند و باید به این تیم کمک کند به هر حال کی‌روش اگر حرفی زده برای دفاع از بازیکنانش بوده و آنها را می‌خواهد اما به هرحال همه بازیکنان تیم امید باید در اختیار این تیم باشد.

کفاشیان در خصوص برگزار شدن اردوی اتریش هم گفت: اردوی اتریش برگزار می‌شود اما پول آن هنوز جور نشده و می‌خواهیم از کی‌روش پول قرض بگیریم تا این اردو برگزار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا