اجتماعی و فرهنگی

محدودیت تردد موتورسیکلت، تریلر، کامیون و کامیونت در محورهای مواصلاتی شمال کشور

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی ایام پایانی هفته از سوی راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به شرح ذیل اعلام شده است:

۱- تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر سه‌شنبه ۲۱ بهمن الی ساعت ۲۴ جمعه ۲۴ بهمن از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

۲-تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس ممنوع است.

۳-تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲ بامداد جمعه ۲۴ بهمن از کرج به مرزن‌آباد ممنوع واست و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲ بامداد از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

۴-تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع است.

۵- تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنا حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ سه‌شنبه، چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ۲۲،۲۱، ۲۳ و ۲۴ بهمن از محور هراز ممنوع است.

۶-تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۱ بامداد جمعه ۲۴ بهمن از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی یک بامداد از آب‌اسک تا رودهن محدوده مشاء یک طرفه خواهد بود.

۷- تردد کلیه تریلرها به استثنا حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ چهارشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۴ بهمن از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

۸-تردد انواع کامیون و تریلر به استثنا مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۵ الی ۲۳ سه‌شنبه ۲۱ بهمن و همچنین از ساعت ۷ الی ۲۳ چهارشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۴ بهمن از محور رشت- قزوین و بالعکس ممنوع است.

۹-تردد انواع تریلر و کامیون به استثنا حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۵ الی ۲۳ جمعه ۲۴ بهمن از محور آستارا- اردبیل و بالعکس ممنوع است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا