اجتماعی و فرهنگی

کارمند تعدیل نیرو شده شورای شهر تهران: چه جوابی به زن و بچه ام بدهم؟/ ۱۳ سال جوانی ام را برای شورا گذاشتم و با اخراج مزدم را دادند

به گزارش شورا‌آنلاین، یکی از کارکنانی که در لیست تعدیل نیروی شورای شهر قرار گرفته در تماس با پایگاه خبری شوراآنلاین نسبت به این تصمیم شورا معترض شد و گفت: واقعا نمی دانم چه بگویم و آنقدر بهم ریخته ام که حتی نای حرف زدن هم ندارم. من از سن ۲۲ سالگی وارد شورای شهر تهران شده ام و حالا با ۳۵ سال سن و ۱۳ سال سابقه در لیست تعدیل نیرو قرار گرفته ام و نمی دانم دردم را باید به چه کسی بگویم.

وی اینطور ادامه داد:به پشتوانه شغلی که داشتم تشکیل خانواده دادم و حالا در آستانه سال جدید بیکار شده ام و نمی دانم با چه رویی این موضوع را با خانواده ام در میان بگذارم و چه جوابی به زن و بچه ام بدهم. وقتی که بهترین سن و جوانی خودم را برای شورا گذاشتم و با اخراج مزد زحماتم را دادند. در این ۱۳ سال تجربه بالایی پیدا کردم، حالا باید کجا بروم و با این وضعیت اقتصادی و معیشتی و مشکل بیکاری که وجود دارد، دنبال کار بگردم؟

این کارمند شورای شهر تهران گفت: متاسفانه صدای ما به هیچ کجا نمی رسد و نمی دانم که من و بقیه کارمندانی که در لیست تعدیل قرار گرفته اند به کجا باید اعتراض و شکایت مان را اعلام کنیم که چنین برخورد و رفتاری با ما صورت گرفته از شما به عنوان رسانه فعال این حوزه خواهش می کنیم که صدای ما را به گوش آقای شیخ و آقای نجفی، بازرسی شهرداری و هر مقام مسئول دیگری برسانید.

پایگاه خبری شوراآنلاین آمادگی انتشار پاسخ و توضیحات مسئولان مرتبط در این خصوص را دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا