اجتماعی و فرهنگی

تخفیف ۱۵ درصدی قیمت بلیط مشهد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ۵۴به نقل از روابط عمومی‌ و امور بین‌الملل گروه توسعه ترابر ایرانیان،‌ شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا این تخفیف‌ها از ۱۰ تا ۲۰ درصد و در روزهای خاصی به مسافران قطارهای نور در مسیرهای تهران – مشهد و بالعکس و اصفهان – مشهد و بالعکس ارائه می‌شود.

طبق اعلام این شرکت مسافران برای اطلاع از روزها و درصد تخفیفات می‌توانید به جدول تخفیفات در آدرس www.noortrains.com ‌مراجعه کنند‌.

بنابراین گزارش شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا یکی از شرکت‌های زیر مجموعه گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان است که ۵۴ دستگاه واگن در سیر دارد و دارای توانایی سیر با سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت است.

* اعزام دومین رام قطار ازدواج نور

طبق اعلام روابط عمومی با برنامه‌‌ریزی‌‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران و شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا (ع) و به علت بازخورد مطلوب اولین قطار عروس نور در کشور، دومین رام این قطار نیز روز سه‌شنبه مورخ ۳۱ فروردین ماه ۹۵ عازم مشهد مقدس ‌شد؛ زوجین‌ روز جمعه مورخ ۳ اردیبهشت با همین قطار به تهران باز خواهند گشت.

مسافران این قطار حدود ۲۵۰ زوج از دانشجویان دانشگاه تهران هستند که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری‌ امروز مراسم ازدواجشان در دانشگاه برگزار شد و پس از مراسم برای عزیمت به مشهد عازم ایستگاه راه آهن تهران شدند.

شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا (ع) برای استقبال از این عروس و داماد‌ها‌ی جوان برنامه‌های ویژه‌ای مانند تزئین واگن‌ها و اهدای شاخه گل و لوح یادبود ‌‌تدارک دیده است.

طبق اعلام روابط عمومی این شرکت دلیل انتخاب قطار نور ‌در دانشگاه تهران‌ امکانات ویژه و همچنین ایمنی بالای این قطار است و در آینده نیز این برنامه ها ادامه خواهد داشت.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا