ورزشی

شرط بهداد سلیمی برای رفتن به المپیک

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین بهداد سلیمی اظهار کرد: بعد از آسیب‌دیدگی زانو مورد عمل جراحی قرار گرفتم و با گذشت شش ماه از عمل جراحی هنوز تمریناتم را زیر نظر پزشکان و فیزیوتراپ‌ها انجام می‌دهم به طوری که از ۴ فروردین امسال این تمرینات را آغاز کردم.

وی گفت:در مدت سه ماه که به آغاز رقابت‌های المپیک ریو باقی‌مانده است فرصت رسیدن به شرایط آرمانی را دارم اما یک ماه دیگر باید صبر کنیم تا جواب روشنی به حضور در المپیک با قدرت و توانی مضاعف بدهم.

قهرمان المپیک و جهان در رشته وزنه‌برداری بیان کرد: هنوز زود است که اعلام کنم راهی المپیک خواهم شد یا نه ، ولی مدت ۹۳ روز به آغاز رقابت‌های وزنه‌برداری سنگین وزن‌ها در المپیک مهلت باقی است و دراین مدت نهایت سعی‌ام‌ را انجام خواهم داد تا به المپیک خواهم رفت.

بهداد اردوی تیم ملی را در اردبیل مناسب ومطلوب ارزیابی کرد و گفت: بنده پیش از این دو بار در قالب اردوی جوانان در مشگین‌شهر و شورابیل اردبیل حاضر شدم ولی اینبار تمرینات سخت و سنگینی را در ارتفاع پشت سر می‌گذاریم تا وضعیت مطلوب و مناسبی را در المپیک ریو به دست آوریم.

وی میدان المپیک را آوردگاه بسیار ارزشمند برای کسب مدال و موفقیت برای تیم ملی است و همه آرزو دارند تا در المپیک با قدرت حضور پیدا کنند و این آرزوی من است که برای دومین بار در المپیک بتوانم از حیثیت وزنه‌برداری کشورمان به ویژه در سنگین‌وزن دفاع کنم.

قهرمان المپیک و جهان در رشته وزنه‌برداری به دوستی دیرین خود با سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی اشاره کرد و گفت:هم در اردوی تیم ملی جوانان و هم بزرگسالان نزدیک ۱۰ سال است با هم رفیق هستیم و هم اتاقی بودیم و امروز خوشحال هستیم که سجاد انوشیروانی به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای در این رشته با تکیه بر علم، تخصص، توان و قهرمانی که در این رشته به دست آورده است سرمربی تیم انتخاب شده و ما به عنوان سربازان واقعی در این عرصه در خدمت فدراسیون و سرمربی تیم هستیم تا با یک نگاه حرفه‌ای بتوانیم با انگیزه تجربه و تحصیلاتی که سجاد از آن برخوردار است در عرصه جهانی خوش بدرخشیم.

بهداد گفت: البته باید نقاط ضعف و تهدید را برکنار و نقاط قوت را در این مدت تقویت کنیم  و یقین داریم با حمایت فدراسیون سرمربی جدید تیم ملی در مسئولیت خود موفق و شایسته عمل خواهد کرد.

قهرمان المپیک لندن افزود: از بازگشت سعید علی‌حسینی به عرصه وزنه‌برداری به عنوان جوان شایسته اردبیلی خوشحال می‌شویم و امیدواریم با دعای خیر مردم و تلاش و پیگیری فدراسیون مشکل این جوان برومند رشته وزنه‌برداری برطرف شده و به عرصه قهرمانی بازگردد.

بهداد از مسؤولان برگزاری اردوی اردبیل قدردانی کرد و گفت: ما ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل را از خانواده وزنه‌برداری می‌دانیم و یقین داریم حمایت‌های او از تیم وزنه‌برداری زمینه مناسبی را نیز در پیروزی‌های این تیم فراهم خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا