سیاسی

تکذیب حواشی سفر هاشمی رفسنجانی به کیش

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  در این تکذیبیه آمده است: «گویا قصه‌پردازان خیالی دست از کارهای خویش بر نمی‌دارند و بر آنند تا شکست سیاسی خود در انتخابات ۷ اسفند سال گذشته را با انتشار اخبار غیرواقعی توجیه کنند.

تازه‌ترین اقدام آنان، حاشیه‌سازی از سفر نوروزی آیت الله هاشمی رفسنجانی و دکتر حسن روحانی به جزیره کیش است که امسال کینه‌جویانه‌تر از گذشته دست به قلم برده‌اند و یک سفر کاملا معمولی و مانند سال پیش را، امنیتی جلوه دهند.

به خاطر تماس‌های مکرر مردم عزیز ایران از سراسر کشور با دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی و ابراز نگرانی آن‌ها به خاطر خبرهایی که یک گروه شناخته شده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی انتشار داده‌اند، به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند که اخبار مربوط به حاشیه‌های سیاسی و امنیتی سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی کذب محض است و شدیداً تکذیب می‌شود.

لازم به یادآوری است که خبرهای مربوط به دکتر روحانی از طریق دفتر رییس‌جمهور و خبرهای مربوط به آیت الله هاشمی رفسنجانی از سوی اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر می‌شود و مردم عزیز اخبار مربوط به این دو شخصیت نظام اسلامی را از طریق مراجع رسمی و خبرگزاری‌های واقعی کشور پیگیری کنند.

مسوول دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا