اجتماعی و فرهنگی

ایام نوروزو استقرار ۴۰۰ ایستگاه پلیس در تهران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سردار «حسین اشتری» امروز در حاشیه بازدید از قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این قرارگاه از روز گذشته در سراسر کشور کار خود را آغاز کرده است؛ در تهران بزرگ همچون سنوات گذشته آمادگی لازم برای حضور پلیس در محلات و کنترل ترد‌ها در معابر وجود دارد.

وی به استقرار ۴۰۰ ایستگاه پلیس در محلات، ۵۶۰ گشت سواره و ۸۰۰ گشت پیاده در سطح شهر تهران اشاره کرد و گفت: امیدواریم با این ظرفیت خوبی که داریم هیچ مشکلی در سطح کشور بوجود نیاید.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با تمام توان و ظرفیت در سطح کشور از مرز‌ها تا شهرهای سیاحتی و زیارتی آماده خدمت رسانی به شهروندان است از آمادگی صددر صدی پلیس در ایام نوروز خبر داد و گفت: همچنین در این ایام دستگاه‌های دیگر نیز در کنار پلیس مشغول خدمت رسانی به هموطنان هستند؛ در طرح نوروزی ۵۰۰ هزار نیرو شامل پلیس و دستگاه‌های دیگر حضور دارند.

سردار اشتری با بیان اینکه شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مشکل با سامانه ۱۱۰ تماس بگیرند گفت: همچنین هموطنان می‌توانند در رابطه با انتقادات، پیشنهادات و حتی تقدیر از عملکرد پلیس با سامانه ۱۹۷ تماس بگیرند و ما نیز پاسخگوی تماس‌های آن‌ها هستیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا