اجتماعی و فرهنگی

جشن نیکوکاری با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی» آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  دومین روز از جشن نیکوکاری با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی» در ۱۵ هزار پایگاه کمیته امداد با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی در آستانه سال نو برای نیازمندان و مددجویان آغاز شد.

مصطفی خاکسار قهرودی معاون امور مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این جشن طی ۳ روز برگزار می‌شود، افزود: روز گذشته نخستین روز از جشن در ۸۰ هزار مدرسه سطح کشور برگزار شد ضمن اینکه این جشن امروز و فردا نیز ادامه پیدا می‌کند.

خاکساری قهرودی تصریح کرد: فردا نیز (۱۴ اسفند) جشن نیکوکاری در پایگاه‌های نماز جمعه و مسیرهای راهپیمایی برگزار خواهد شد و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، کمک‌های جمع‌آوری شده در سطح مدارس و پایگاه‌های کمیته امداد و بسیج و همچنین مراکز نیکوکاری قبل از پایان سال در اختیار نیازمندان و محرومان قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: طبق توافق صورت گرفته با وزارت آموزش و پرورش، کمک‌های جمع‌آوری شده در سطح ۸۰ هزار مدرسه در کشور توسط انجمن اولیاء و مربیان در بین دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده قرار می‌گیرد.

به گزارش فارس، جشن نیکوکاری در سطح شهر تهران نیز در پایگاه‌های کمیته امداد دایر خواهد بود ضمن اینکه پایگاه اصلی کمیته امداد از جمله باغ موزه قصر، پارک دانشجو و میدان شهرری آمادگی جمع‌آوری کمک‌های مردمی را دارند.

براساس این گزارش، خیرین و نیکوکاران می‌توانند به صورت غیر حضوری و از طریق شماره #۸۸۷۷* (تلفن‌های همراه) وجه نقد خود را در اختیار کمیته امداد قرار دهند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا