اجتماعی و فرهنگی

نظر سراج در خصوص آلودگی هوا

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  قاضی سراج در حاشیه مراسم امضای تفاهمنامه همکاری در زمینه بازرسی بین ایران و عراق با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که حدود دو هفته قبل با بیژن زنگنه در رابطه با قراردادهای نفتی جلسه‌ای برگزار کردید، آیا این جلسه مجدداً تکرار و نتایج آن بررسی شده است؟ گفت: بین دو موضوع اختلاف بود و قرار شد دو کمیسیون تشکیل شود که ان‌شاءالله در این هفته تشکیل خواهد شد و قاعدتاً نتایج نهایی را به روسای قوا اعلام خواهیم کرد.

 

وی در پاسخ به این سئوال که شاهد آلودگی مجدد هوا در تهران هستیم و هفته قبل اعلام کردید که گزارش‌هایی به هر سه قوه ارسال شده، ‌نتایج بررسی‌ها در حال حاضر چیست؟ خاطرنشان کرد: گزارش‌هایی را به روسای سه قوه فرستادیم، اما در حال ادامه کار تخصصی به صورت مورد به مورد هستیم. در حال حاضر ۱۱ ارگان که دخیل بودند را دعوت کردیم و اظهارات‌شان را گرفتیم و ان‌شاءالله جمع‌بندی را تا آخر اسفند به روسای سه قوه ارائه خواهیم کرد.

 

رییس سازمان بازرسی کل کشور درباره بورسیه‌های دانشجویی که سازمان بازرسی وارد شده،‌ بیان کرد: وزارت علوم قول داد که همه مسائل را حل کند، حتی ما با وزیر و معاونین مربوطه نیز جلساتی را برگزار کردیم و آنها قول دادند که اقدامات لازم را انجام خواهند داد و ان‌شاءالله قبل از اینکه موضوع کیفری شود مسائل حل خواهد شد.

 

سراج در پاسخ به این سئوال که سرانجام موضوع سیب‌زمینی‌ها در شیراز به کجا رسید؟ گفت: گزارش آن را هنوز تکمیل نکرده‌ایم و پس از تکمیل گزارش نتیجه نهایی را اعلام خواهیم کرد.

 

وی همچنین در پاسخ به سئوال یکی دیگر از خبرنگاران مبنی بر اینکه در بحث مبارزه با فساد اقتصادی و زمین‌خواری برنامه سازمان بازرسی چیست؟ گفت: آخرین دستور کار مربوط به موسسات پولی بود که آن را بررسی ‌کردیم و بانک مرکزی گزارش کاملی در این راستا داد. در حال حاضر قرار است کمیسیون تخصصی تشکیل شود و روی موضوع کار کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا