سیاسی

شاید برای اصولگرایان دیر هم شده باشد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  نماینده مردم همدان در مجلس دهم در مورد برنامه‌های اصولگرایان برای انتخابات ۹۶ گفت: اصولگرایان هنوز برنامه‌هایشان را برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ شروع نکردند و شاید مقداری هم دیر شده باشد.

وزیر آموزش و پرورش دولت احمدی‌نژاد در مصاحبه با عصر ایران با بیان این که اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم (سال ۹۶) نیاز به یک برنامه مشخص و مدون دارند، در غیر این صورت شکست می‌خورند، اظهار داشت: فکر این برنامه فعلا در بین گروه‌ها و تشکل‌های اصولگرا وجود دارد اما مهم عمل است که امیدواریم همه در راستای عمل به آن برنامه گام بردارند.

حاجی‌بابایی در مورد احتمال حمایت جریان‌های اصولگرا از کاندیداتوری احمدی‌نژاد نیز گفت: آقای احمدی‌نژاد نیز همانند همه افرادی است که نامشان برای انتخابات ۹۶ مطرح است. فعلا نام او از سوی برخی مطرح است و در مورد حمایت اصولگرایان از وی نیز باید گفت هر چیزی را باید در موقعیت امکان قرار داد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مورد شانس احمدی‌نژاد برای پیروزی نیز گفت: همه کسانی که کاندیدا می‌شوند، شانس پیروزی دارند اما درصد آن مهم است.

نماینده مردم همدان در مورد این که کاندیدای اصولگرایان تا چه اندازه شانس پیروزی مقابل روحانی را در انتخابات ۹۶ خواهند داشت، افزود: بالاخره اصولگرایان به موفقیت فکر می‌کنند و این موفقیت را با مجموعه اصول و شرایط و فردی که انتخاب می‌کنند، به دست می‌آورند.

این نماینده اصولگرای مجلس درباره احتمال حمایت اصولگرایان از روحانی گفت: احتمال حمایت اصولگرایان از روحانی را صفر می‌بینم و البته این احتمال مربوط به امروز بوده و ممکن است فردا اتفاق دیگری بیفتد.

او در پیش‌بینی خود از این که رییس‌جمهور آینده روحانی خواهد بود یا فرد دیگری رییس‌جمهور خواهد شد، گفت: این موضوع بستگی به عملکردها دارد و این که روحانی چه عملکردی در یک سال آینده خواهد داشت. این یک سال بسیار برای دولت مهم است و اگر بتواند سیاست‌های قوی و قدرتمندانه داشته باشد، می‌تواند موفق باشد و اگر بتواند رضایت عمومی را جلب کند، درصد موفقیتش نیز بیشتر است و در حال حاضر مردم نسبت به اوضاع احوال اقتصادی کشور رضایتی ندارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا