شورای شهر

امضای عجیب پای تقدیرنامه قوه قضاییه/ حکیمی پور موافق است یا مخالف؟!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین روز گذشته و در جلسه غیرعلنی شورای شهر تهران نامه ای به امضاء اکثریت اعضاء رسید مبنی بر تقدیر و تشکر از دادستان کل کشور به دلیل  اقدام به موقع، سرعت و دقت و رعایت اصل استقلال قوه قضاییه در پرونده املاک نجومی که حکایت از رضایت هر دو جریان سیاسی حاکم بر شورا از روند و شفافیت رسیدگی به این پرونده داشت.

 
اما نکته جالب امضای احمدی حکیمی پور بود که پای این نامه دیده می شد. حکیمی پوری که به اعتراف یاشار سلطانی اسناد و مدارک مربوط به واگذاری املاک را در اختیار مدیرمسئول سایت معماری نیوز گذاشته، در حالی به امضای این نامه پرداخته و اقدام به موقع قوه قضاییه و دادستان کل کشور را شایسته تقدیر دانسته که خودش صراحتا اعلام کرده که اسناد و مدارک و نامه سازمان بازرسی که گفته می شوند کاملا محرمانه بوده را در اختیار یک رسانه خاص قرار داده است.
 
این اقدام حکیمی پور که در نوع خودش عجیب و قابل تامل است، این سوال را در اذهان عمومی بوجود می آورد که با توجه به تقدیر و تشکر صورت گرفته از دادستانی و قوه قضاییه بابت شفاف سازی صورت گرفته که حکایت از رد بسیاری از ادعاهای مطرح شده داشته، چرا اسناد و مدارک مربوط توسط وی در اختیار سایت معماری نیوز قرار گرفته است؟و سوال دیگر اینکه با توجه به تقدیر و تشکر صورت گرفته و امضای نامه، چرا نام وی در لیست مخالفان برخورد قانونی با انتشار دهندگان این لیست محرمانه دیده می شود؟ سوالی که باید از احمد حکیمی پور پرسید این است که آیا قائل به رفتار دوگانه اش در قبال این پرونده هست یا خیر؟
 
خبرنگار پایگاه خبری شوراآنلاین برای گرفتن جواب این سوال با احمدحکیمی پور تماس گرفت که متاسفانه این عضو شورای شهر تهران حاضر به پاسخگویی نشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا