شورای شهر

نمایندگی مجلس شغل نیست اما عضویت در شورای شهر را شغل می‌دانند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین حسین رضازاده در پاسخ به این سؤال که آیا با وضعیتی که پیش آمده است می‌خواهد از وزنه‌برداری خداحافظی کند، گفت:‌خیر خداحافظی نمی‌کنم من همچنان عضو کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا هستم اما وقتی دیگر من را نمی‌خواهند، چاره‌ای نیست.

عضو شورای شهر ادامه داد:‌ نمی‌توانم به آرای مردم عزیز شهر تهران دهن کجی و از شورای شهر استعفاء کنم ضمن اینکه شورای حل اختلاف و کمیسیون اصل۹۰ نیز حضورم در انتخابات فدراسیون را تأئید کرده بودند.

رضازاده در مورد اینکه آیا فردا مجمع انتخاباتی می‌رود یا خیر،‌ گفت: بروم چه کار کنم؟ گفته بودند باید استعفاء بدهم که ندادم حالا با این وضعیت به مجمع بروم که چه اتفاقی بیفتد؟

رئیس سابق فدراسیون وزنه‌برداری یادآور شد: در حال حاضر سید مهدی هاشمی دوست خوبم و مدیر موفق فدراسیون تیراندازی از جمله افرادی است که در مجلس شورای اسلامی بوده و همچنان در فدراسیون تیراندازی ریاست می‌کند اما حالا چرا عضویت در شورا را شغل می‌دانند و حضور در مجلس را خیر، باید مسئولان جوابگو باشند.

وی افزود: در المپیک قبلی چهار مدال آوردیم و برنامه‌ریزی داشتیم تا در المپیک ۲۰۱۶ رنگ مدال‌ها را ارتقاء دهیم ضمن اینکه برای حضور در هیأت رئیسه فدراسیون جهانی نیز برنامه داشتند.

رضازاده در مورد اینکه آیا از حضور در انتخابات انصراف خواهد داد‌، گفت: باز هم می‌گویم من خداحافظی نمی‌کنم اما گویا خواسته وزارت چیز دیگری است. دوست داشتم بیایم و خدمت کنم اما گویا مقدور نیست.

رئیس سابق فدراسیون وزنه‌برداری با بیان اینکه کورش باقری بهترین گزینه برای ریاست بعدی فدراسیون وزنه‌برداری است در مورد اینکه چرا وزارت علاقه‌ای به حضور او در فدراسیون ندارد، گفت‌: این را از خودشان بپرسید من در این ۵-۶ سال سعی کردم موفق باشم و از همه کسانی که من را حمایت کردند تشکر می‌کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا