سیاسی

تاثیر مستقیم راهپیمایی ۲۲ بهمن بر جریانات منطقه ای

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاینحجت‌الاسلام والمسلمین محسن قمی عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور مردم در راهپییمایی ۲۲ بهمن، گفت: مردم شریف ایران نشان داده‌اند که زمان‌شناس خوبی هستند و می‌دانند که در چه زمانی باید در عرصه حضور پیدا کنند.

وی افزود: این امیدواری وجود دارد که با همین زمان‌شناسی مردم و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، انتخابات پیش‌رو هم پرشکوه‌تر و پر رونق‌تر شود، چراکه هم امید دشمنان ما را به یأس تبدیل می‌کند و هم باعث آرامش خاطر دوستداران انقلاب در داخل و خارج از کشور می‌شود.

حجت‌الاسلام قمی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: این حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأثیر مستقیمی بر پیروزی‌های جبهه مقاومت در گوشه و کنار جهان ازجمله پیروزی‌های مقاومت در سوریه، عراق، یمن و حزب الله خواهد داشت. این حضور هرچه قدر پرشکوه‌تر در انتخابات پیش‌رو تکرار شود، جایگاه منطقه‌ای و بین‌المللی انقلاب اسلامی را افزایش خواهد داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: بخشی از نگاه جبهه مقاومت به مردم ایران و حوادث داخلی کشور ایران است. اگر مردم ایران منسجم‌تر باشند امید جبهه مقاومت بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به انتخابات ۷ اسفند گفت: این انتخابات یک آوردگاهی برای حمایت از مقام معظم رهبری، حمایت از انقلاب اسلامی و آرمان‌‌های شهدا خواهد بود.

حجت الاسلام قمی در پایان خاطرنشان کرد: ما معتقدیم مردم ایران باشکوه‌تر از گذشته در انتخابات پیش‌رو حضور پیدا خواهند کرد، به گونه‌ای که عامل ناراحتی و عصبانیت دشمنان انقلاب می‌شوند.

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا