استان

درخواست دری نجف آبادی از دولت

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین دری نجف آبادی گفت: امید است با توجه بیشتر دولت و همت مدیران شاهد پیشرفت روزافزون در حوزه های دینی، اخلاقی، فکری، سرمایه اجتماعی و تقویت بنیان های دینی باشیم و سفر رئیس جمهور به این استان مکمل ارزشهای موجود در استان باشد.

دری نجف آبادی افزود: استان مرکزی بسیار زرخیز است و امید است امکانات زیرساختی همچون راه آهن و زیرساخت های عمرانی و ساختمانی مورد توجه قرار گیرد.

دری نجف آبادی بیان کرد: مردم شریف استان همواره وفاداری خود را به رئیس جمهور کشور، نظام اسلامی و ولایت فقیه نشان داده‌اند و روز به روز شاهد علاقه و اهمیت بیشتر مردم به کشور هستیم، از این رو این منطقه باید با عینک ویژه دیده شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: استان مرکزی مهد صنعت کشور است و برای کشور پشتیبان محسوب می شود. باید سرمایه گذاری صنعتی را در این استان شاهد باشیم، اما چند واحد تولیدی به غلط واگذار شده اند و دولت باید برای برون رفت مشکلات صنایع استان اعتبارات لازم را اختصاص دهد و بر آنها نظارت داشته باشد.

وی با اشاره به نیروی انسانی استان ادامه داد: بیش از ۸۰ دانشگاه و ۱۲۰ هزار دانشجو در رشته های مختلف در استان موجود است، از این رو دولت باید به این منطقه با دیده ویژه بنگرد.

دری نجف آبادی گفت: در راس مشکلات استان مشکل آب است و باید به فکر کویرزدایی در استان باشیم.

وی در پایان اظهار کرد: حوزه‌های علمیه تا چند سال اخیر غریب بودند، اما در حال حاضر دو هزار و ۳۰۰ طلبه در حوزه برادران مشغول به تحصیل علم هستند. 

به گزارش ایسنا، در ادامه این مراسم محمد رفیعی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی؛ ساحل سها مدیرکل استاندارد استان مرکزی و سیاوش آقاخانی مدیرعامل خانه سازمان های مردم نهاد استان به ترتیب به نمایندگی از دانشگاهیان، جامعه زنان و تشکل‌های مردم نهاد مطالبات خود را مطرح کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا