اجتماعی و فرهنگی

دستگیری شرور معروف مازندران+ عکس

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاینسردار مسعود جعفری نسب فرمانده انتظامی استان مازندران با اعلام این خبر گفت: در پی انتشار تصاویر و کلیپ هایی از قدرت نمایی و رجز خوانی عده ای شرور در شبکه های اجتماعی که موجب تشویش اذهان عمومی و ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: از آنجایی که تصاویر پخش شده در فضای مجازی مربوط به چند ماه گذشته بوده، تمامی افرادی که اقدام به این اعمال مجرمانه کرده بودند، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار جعفری نسب گفت: با انتشار این کلیپ که در آن شرور معروف به نام «محمود – ط » خود را شاه مازندران معرفی کرده و با قدرت نمایی به ضرب و جرح یکی دیگر از اراذل و اوباش و مخالفان خود که نوعی اقدام درون گروهی بوده ، 6 نفر از عوامل انتشار این تصاویر شناسایی که در عملیاتی ضربتی پنج نفر دستگیر و متهم اصلی متواری شد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بابل با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی ، نهایتاً متهم و همدست وی را به نام « هانی – ح» که در یکی از روستاهای حومه این شهرستان مخفی شده بودند، در عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران خاطر نشان کرد: متهم که دارای ۱۵ فقره سابقه کیفری و شرارت است به انتشار کلیپ درگیری خود با یکی از اشرار معروف به نام «مهران – الف» و سایر همدستان وی با هدف رجز خوانی و مقابله با نامبرده اعتراف کرد که پس از این اقدام به استان های تهران و البرز متواری شد.   

وی اعلام کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و سپس روانه زندان شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا