مدیریت شهری

منطقه ۶ رتبه نخست “طرح من شهردارم” را در بین مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران کسب کرد/ سهم ۲۳۷ درصدی از مشارکت شهروندی

شهردار منطقه۶ در آیین تقدیر از دست‌اندرکاران دومین دوره طرح «من شهردارم» از کسب جایگاه اول مشارکت شهروندان این منطقه در بین مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی منطقه۶، سید مرتضی روحانی شهردار منطقه اظهار کرد: با توجه به اعلام دبیرخانه دومین دوره طرح من شهردارم، شهرداری منطقه رتبه نخست طرح من شهردارم را در بین مناطق ۲۲ گانه کسب کرد؛ یکی از موثرترین مولفه ها در دستیابی به این دستاورد مهم، مشاهده آثار و نتایج اجرای طرح من شهردارم۱ و تبیین دقیق پروژه های در حال اجرا به شهروندان بود که نقش موثری در مشارکت پذیر شدن شهروندان داشت .

وی ادامه داد: ما تلاش کردیم با جلب اعتماد مردمی به نتیجه گرایی و تبیین دقیق این طرح مشارکتی، شهروندان را برای مشارکت در برنامه ریزی شهری دعوت کنیم؛ مشارکت فعالانه شهروندان در نظرسنجی طرح “من شهردارم ۲” یک موفقیت و تحول بزرگ در مدیریت شهری بخش مرکزی پایتخت است.

وی با بیان اینکه قطعاً این موفقیت بزرگ با تلاش های خستگی ناپذیر همکارانم در شهرداری منطقه۶ کسب شد خاطر نشان کرد: تقویت ارتباطات متقابل با شهروندان و جلب مشارکت آنها در تصمیم گیری ها از موضوعات مهمی است که در دستور کار همه حوزه های خدمت رسان منطقه قرار دارد

شهردار این منطقه با اشاره به جزئیات مشارکت شهروندان این منطقه خاطر نشان کرد: بیشترین میزان مشارکت سهم شهروندان در محلات امیرآباد و فاطمی در ناحیه ۴ است و بعد از آن محله بهجت آباد در ناحیه ۳ قرار گرفته است .

ناحیه ۱‌ منطقه۶ جز نواحی برتر دومین دوره “طرح من شهردارم”

روحانی با بیان اینکه خوشبختانه در این مراسم ناحیه۱ منطقه ۶ جز نواحی برتر جلب مشارکت مردمی در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران معرفی شد گفت:  نواحی شهر تهران که اولین نقطه تماس مدیریت شهری و شهروندان هستند و همواره سختی خدمت رسانی شهری بر دوش این عزیزان بوده است در این طرح نیز نقش آفرینی تاثیرگذاری داشتند که این افتخار آفرینی نشانی از این تلاش بی وقفه در نواحی است .

وی در پایان ضمن قدردانی از شهروندان برای خلق این مشارکت پرشور اذعان داشت: وظیفه ما پس از مشارکت پرشور شهروندان برای مدیریت شهری و اجرای درخواست ها و مطالبات شهروندان سنگین تر شد و امیدوارم با اجرای آنچه شهروندان در قالب طرح من شهردارم درخواست کرده اند، شاهد تحول تاثیرگذار در خدمات بهتر به شهر و شهروندان باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا