ورزشی

پورحیدری: شرایط خوبی در اهواز وجود نداشت/ منصوریان و خرمگاه تیم خوبی ساخته‌اند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین منصور پورحیدری در پاسخ به سوالی درباره مصاف تیمش با فولاد خوزستان که با برتری آبی‌های پایتخت به پایان رسید، اظها‌ر کرد: به نظرم این دیدار سخت‌تر از بازی ما در جام حذفی برابر فولاد بود. فولادی‌ها خیلی با انگیزه بودند و کار ما را به خصوص در نیمه اول دشوار کرده بودند. ما نتوانستیم در نیمه اول به آنچه می‌خواهیم برسیم، ولی در نیمه دوم با تغییراتی که مظلومی داد بازی را بردیم. خود این بازی در مجموع مشکل خاصی نداشت، اما بیرون از بازی شرایط اصلا خوب نبود.

 

او افزود: آقای فتاحی ناظر بازی ما و فولاد به همراه نیروهای انتظامی توانستند کاری کنند تا جو پر تنش ورزشگاه غدیر به بیرون از ورزشگاه برود. هو‌اد‌ا‌ران فولاد شیشه اتوبوس ما را شکستند و کلا شرایط اصلا خوب نبود. باشگاه استقلال هم نامه‌ای در اعتراض به این قضیه زده است، چرا که این حوادث می‌تواند بسیار خطرناک باشد. البته ناظر بازی گزارش لازم را قطعا داده و ما مطمئن هستیم که در این رابطه رسیدگی لازم می‌شود.

 

سرپرست استقلال در پاسخ به این سوال که ظاهرا این اتفاق برای چندمین بار است که در اهواز رخ داده، گفت: کلیات این اتفاقات در تمامی شهرها وجود دارد، اما شرایط فعلی اهواز خاص است و اختلافاتی بین هو‌اد‌ا‌ران درباره تیمشان وجود دارد. به‌ هر‌ حال فولاد در پایین جدول است و این برای هو‌اد‌ا‌رانش خیلی سخت است، چرا که آنها در سالیان گذشته در صدر جدول بودند.

 

وی در پاسخ به این سوال که دیدار استقلال و نفت را در چارچوب جام حذفی چطور می‌بیند، گفت: بازی جام حذفی شرایطش با لیگ فرق دارد. بازی ما و نفت برای هر دو تیم سخت است، چرا که هر دو به دنبال صعود هستیم. نفت در ابتدای فصل موفق نبود اما چند هفته‌ای است که به روند خوبی برگشته است. منصوریان و خرمگاه خیلی خوب در آنجا کار می‌کنند، ولی ما امیدواریم که نفت را ببریم و صعود کنیم.

 

پورحیدری در پایان با گلایه از فشردگی ر‌قا‌بت‌های لیگ برتر و جام حذفی گفت: در حال‌ حاضر مشکل اصلی فشردگی بازی‌ها است که مشکل همه لیگ‌های لیگ برتری است. این فشردگی خیلی بد است و هیچ کاریش هم نمی‌توان کرد. این بر‌نامه‌ریزی است که بخشی از آن توسط کا‌ر‌لوس کی‌روش صورت گرفته و همه باید به آن تمکین کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا