ورزشی

زود است درباره پرسپولیس حرف بزنیم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین یحیی گل محمدی در مورد مصدومیت مهرداد قنبری و پستی که برای او در صفحه اینستاگرامش گذاشته بود گفت: متاسفانه مهرداد قنبری رباط صلیبی پاره کرد و تا مدت ها او را در اختیار نخواهیم داشت. غیبت قنبری به تیم ما ضربه می زند اما من بیشتر از همه ناراحت خود قنبری هستم او در ابتدای فوتبالش است و به تیم ملی بزرگسالان هم دعوت شده بود که این اتفاق تلخ برایش رخ داد. او به اوج آمادگی فنی و فوتبالی رسیده بود که مصدوم شد و خواست خدا اینگونه بوده است.

 

وی در مورد اینکه قنبری فصل را از دست داد گفت: فکر می کنم تا اردیبهشت او آماده مسابقه شود. مهرداد قنبری واقعا تک بود و اکنون هم نگران خودش هستم.

 

سرمربی ذوب آهن اصفهان در مورد دیدار با پرسپولیس در جام حذفی گفت: تا آن مسابقه دو ماه زمان باقی مانده است و زود است که درباره آن بازی از همین الان حرف بزنیم و به موقعش در مورد بازی با پرسپولیس هم حرف خواهم زد.

 

وی در مورد اینکه گفته می شود او فصل آینده گزینه اصلی سرمربیگری پرسپولیس خواهد بود، گفت: اصلا این صحبت ها درست نیست. من سرمربی تیم ذوب آهن هستم و کارم را انجام می دهم و تازه هم در ابتدای این فصل هستیم.

 

گل محمدی در مورد دیدار با نفت تهران در هفته هفتم لیگ برتر گفت: نفت تیم زخم خورده است و من به جایگاه این تیم در جدول توجهی ندارم و می دانم نفت تلاش می کند در این بازی برنده شود و بازی بسیار سختی پیش رو داریم.

 

سرمربی ذوب آهن در مورد وضعیت مصدومیت قاسم حدادی فر، گفت: او هنوز شرایط حضور در مسابقه را ندارد و من فکر می کردم مصدومیتش طولانی تر شود و خوشخبتانه با تلاش کادر پزشکی باشگاه او اکنون شرایط مناسبی پیدا کرده است.

 

وی در مورد تعطیلی ۲۰ روزه لیگ و برنامه ذوب آهن در این مدت گفت: ما چند بازیکن در تیم ملی بزرگسال، امید و جوانان داریم و در این مدت  تلاش می کنیم تیم از شرایط مسابقه خارج نشود و بازی تدارکاتی برگزار می کنیم. باید به تیم ملی کمک کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا