اجتماعی و فرهنگی

رسیدگی به درخواست کارکنان شهرداری تهران با فعال‌سازی درگاه سامانه ملاقات کارکنان

مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری تهران از رسیدگی به درخواست کارکنان با فعال‌سازی سامانه ملاقات کارکنان خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران، اکبر مردانی با اعلام این مطلب گفت: به منظور تسریع در رفع مشکلات و درخواست همکاران محترم، سامانه ملاقات کارکنان فعال شد.

مردانی در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه تبلیغات در آگاه‌سازی کارکنان گفت: بر همین اساس طی‌ مکاتباتی با تمام مناطق، ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه فرآیند اطلاع‌رسانی صورت گرفت تا کارکنان از روند ثبت درخواست خود مطلع و در صورت نیاز اقدام نمایند.

به گفته وی در ابتدا اطلاع‌رسانی با استفاده از ظرفیت پرتال شهرداری تهران، اداره کل سرمایه انسانی و فضاهای مجازی صورت گرفت و همکاران محترم از این اقدام آگاه و درخواست‌های خود را ثبت کردند و در حال حاضر فرآیند آن طی و به درخواست کارکنان رسیدگی می‌شود.

مدیرکل سرمایه انسانی تکریم کارکنان و رسیدگی به درخواست‌های آنان با رویکرد عدالت محوری را از اولویت‌های مدیریت شهری قلمداد کرد و افزود: در راستای تسهیل و دسترسی آسان همکاران محترم لینک سامانه ملاقات کارکنان در پرتال اداره کل سرمایه انسانی به آدرس :Hrgo.tehran.ir قابل مشاهده می‌باشد و متقاضیان می‌توانند از این طریق به راحتی درخواست خود را ثبت نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا