ورزشی

شهریور ترسناک برای مدیران سرخابی/خانه به دوشان استقلال و پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین با وجود انتخاب اسپانسر‌ها برای تامین هزینه‌های استقلال و پرسپولیس؛ این دو باشگاه روزهای بسیار سختی را سپری می‌کنند و علاوه بر اینکه اختلافاتی در باشگاه استقلال بین اسپانسری که پول می‌دهد و اختیار بیشتری می‌خواهد با دیگر مدیران پیش آمده،«پرسپولیس امسال هنوز اسپانسر ندارد و البته سال گذشته اختلافات و اشتباهاتش آنقدر جدی بود که هفت مدیر و سه سرمربی  را در یک فصل به خود دید» مشکلات مالی نیز همچنان پا برجاست.

در واقع باید گفت بدهی‌ها و مشکلات ماندند و مراکز و کانون‌های تصمیم‌گیری زیاد شدند که این باز مشکلات را افزون تر کرد.

بی خانمان‌های پرسپولیس
از پرسپولیس شروع می‌کنیم و اطلاع موثق داریم که پیش از سفر به ترکیه بازیکنان این تیم درست همان روزی که برانکو سفره افطار پهن کرده بود، تصمیم به اعتصاب کامل داشتند که ایوانکوویچ جلوی آنها را گرفت و با هزار مشکل آنها را به بهانه عرق گیری بیرون آورد و نهایتا با سفره افطار آنها را آرام کرد.

مشکلات اما ادامه داشت، به عنوان مثال ایوانکوویچ ۵ ماه تمام بدون خانه و در یک هتل آپارتمان زندگی می‌کرد تا قرار شد برای او و ایگورپانادیچ و آندره پانادیچ و تی‌هونیر آپارتمانهایی مبله بگیرند و آنها را به این آپارتمان‌ها بفرستند.  تا جایی که ما می‌دانیم آپارتمانی تنها برای برانکو اجاره شد اما تنها برای سه ماه!

ماریچ و اومانا نیز هنوز خانه ندارند، آنها هم این مشکل را با خود حمل می کنند و البته به دلیل نتایج بسیار بدی که پرسپولیس تا کنون گرفته باید تاکید کرد که فعلا بازیکنان مباحث مالی را در پرسپولیس باز نکرده‌اند که در شهریور ماه و با روند رو به جلوی فنی که پرسپولیس از خود نشان داده به نظر می‌رسد با دو یا سه نتیجه خوب، صدای اعتراض‌شان برای عدم دریافت حقوق اولیه  به آسمان بلند شود.

این همه درحالی رخ می دهد که در وضعیتی بسیار اسرار آمیز پرسپولیس اسپانسر ندارد…

بی خانمان های استقلال
در استقلال هم اوضاع تعریفی ندارد، پس از آنکه آندرانیک تیموریان در میانه فصل قبل و به دلیل عدم پرداخت مطالباتش از استقلال رفت و این تیم در آخر فصل بدون آندو ششم شد. این ماجرا امسال هم ادامه پیدا کرده و این‌بار ریوالدو ساز رفتن کوک کرده.

او البته هنوز قسط اولش را کامل دریافت نکرده اما دردش بیشتر از آن پنجاه هزار دلار باقی مانده از قسط اول، خانه‌ای است که بتواند خانواده خود را به تهران بیاورد و در کنار آنها باشد و از تنهایی بیرون آید. او حالا تهدید به رفتن کرده است مثل تیموریان …

مگویان اما مشکلاتی حاد‌تر دارد، او نمی‌داند با صاحب خانه خود که پولش را می‌خواهد چه کند و درگیر است. چند روز قبل صاحب خانه به مگویان اعلام کرد که باید آپارتمان را تخلیه کند و این برای مگویان درد بزرگی بود.

پروپیچ هم هنوز آپارتمانی ندارد که در آن با آرامش سکونت پیدا کند. این موارد البته تنها مشکلات استقلال هم نیستند چرا که دوباره چک در دست بازیکنان دارند آنهم درحالی که هنوز همه چک های قبلی را نقد نکرده‌اند.

در این میان اختلافاتی هم بین معاونان و مدیرعامل با سبک دست پیش آمده که به حوزه اختیارات و مقدار مبلغ پرداختی باز می‌گردد و بدون حل کردن آنها نمی توان از این دو تیم توقع بالایی داشت.

شهریور ترسناک
به نظر می‌رسد ماه شهریور برای هر دو باشگاه ترسناک باشد چرا که هم پرسپولیسی‌ها آرام آرام روی دور می افتند و مطالباتشان را بلندتر و واضح تر خواهند خواست و هم استقلالی‌ها موعد چک‌هایشان سر رسیده است. در واقع باید گفت مدیران این دو تیم شانس آورده‌اند که فوتبال تعطیل است وگرنه تمام شهریور را باید دغدغه میکسدزون های بعد از بازی‌ها را داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا