ورزشی

مهدوی‌کیا: باید به برانکو فرصت داد تا تفکراتش را پیاده کند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مهدی مهدوی‌کیا در مورد شروع بد پرسپولیس در لیگ برتر و انتقاد برخی افراد در مورد جوانگرایی بیش از حد در این تیم اظهار داشت: متأسفانه فرصت نشد تا من بازی‌ها را ببینم، اما در هر صورت باید این موضوع را پذیرفت که جوانگرایی تاوان هم دارد، خصوصاً در تیم‌های بزرگ که رسانه‌ها و هواداران‌شان انتظار دارند نتیجه بگیرند. حالا که پرسپولیس نتیجه نگرفته است، هواداران هم ناراحت هستند، ولی نباید در مورد این تیم خیلی زود قضاوت کرد.

وی در ادامه افزود: من اطمینان دارم که پرسپولیس برمی‌گردد و باز هم می‌گویم که جوانگرایی در تیم‌های بزرگ قطعاً چنین تبعاتی هم می‌تواند داشته باشد. لیگ تازه شروع شده و باید صبر کرد و به پرسپولیس زمان داد. طبیعی است که نتیجه گرفتن در ابتدایی لیگ و اینکه یک تیم بازی‌ها را با نتایج خوب شروع کند مهم است، ولی نباید با یک باخت همه چیز را به هم ریخت.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «آیا هواداران پرسپولیس در صورت نتیجه نگرفتن این تیم، چنین شرایطی را تحمل خواهند کرد؟»، گفت: با توجه به اتفاقات سال‌های قبل، بعید به نظر می‌رسد که هواداران با این شرایط به سادگی کنار بیایند، چون آنها دنبال نتیجه هستند. قطعاً اگر پرسپولیس نتیجه نگیرد کارش سخت می‌شود، اما به هر حال جوانگرایی هم اتفاق خوبی است و باید به این تیم فرصت داد.

مهدوی‌کیا در مورد اینکه مسئولان پرسپولیس باید در حال حاضر چه موضعی در مورد برانکو داشته باشند، گفت: صحبت کردن در مورد این موضوع خیلی زود است، چون فقط دو هفته از لیگ گذشته است. به نظر من باید به برانکو فرصت داد تا تفکراتش را در پرسپولیس پیاده کند. امیدوارم این تیم در هفته‌های آینده نتیجه بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا