اجتماعی و فرهنگی

پاسخگویی آنلاین به سوالات زائران حج تمتع

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین کارشناسان و متخصصان امور حج وزیارت و مدیریت آموزش بعثه مقام معظم رهبری، امشب در جلسه‌ای که با حضور زائران ایرانی به صورت آنلاین برگزار می‌شود به سوالات پیرامون احکام عمومی و مناسک حج زائران حج پاسخ می‌گویند.

براساس این گزارش، جلسه پاسخ به سوالات پیرامون احکام عمومی و مناسک حج زائران حج امشب از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ به مدت یک ساعت به صورت آنلاین به نشانی اینترنتی zaer.hajj.ir برگزار می‌شود.

این گزارش حاکی است، همچنین پاسخ به سوالات احکام ویژه بانوان حج دوشنبه ۱۲ مرداد ساعت ۱۸ تا ۱۹ به مدت یک ساعت و به صورت آنلاین با حضور کارشناسان و متخصصان حوزوی در امور حج وزیارت برگزار خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید، پاسخ گویی به سوالات در حوزه بهداشت و سلامت در حج دوشنبه ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ در سامانه اینترنتی مدیریت آموزش بعثه مقام معظم رهبری انجام خواهد گرفت.

لازم به ذکر است، زائران حج می توانند مشکلات و سوالات خود را پیرامون مسائل پزشکی و سلامت در حج به صورت آنلاین مطرح و پاسخ خود را دریافت کنند.

زائران گرامی می توانند با ورود به سامانه آموزش مجازی زائران به نشانیzaer.hajj.ir و نصب نرم افزار کلاس آنلاین با وارد نمودن کد ملی خود در قسمت نام کاربری و رمز عبور به کلاس وارد شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا