شورای شهر

اعلام نتایج نهایی انتخابات شورایاری‌ها، تا۷۲ ساعت آینده

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  در مورد اعلام نهایی نتایج بررسی اعتراضات انتخابات شورایاری، با بیان اینکه پرونده انتخابات شورایاری‌ها هنوز بسته نشده است، گفت: پیگیر شکایت‌های کاندیداهای معترض در انتخابات شورایاری‌ها هستیم.

 

وی با بیان اینکه پس از برگزاری انتخابات بیش از ١٣٠٠ شکایت به دست ما رسید که برای رسیدگی به آن کمیته‌ای مشترک از نمایندگان هیات نظارت، هیات اجرایی انتخابات و فرمانداری‌های تهران، شهرری و شمیرانات تشکیل شد، ادامه داد: از تعداد ١٣٠٠ شکایت رسیده، تنها حدود ١٠٠ شکایت، مستدل و قابل بررسی بود.

 

سالاری با بیان اینکه رسیدگی به این شکایت‌ها از١۵ فروردین آغاز شد، گفت: در بین شکایت‌ها، درخواست‌هایی هم برای ابطال انتخابات بوده است که هنوز به این نتیجه نرسیده‌ایم که صندوقی را باطل کنیم. اما رسیدگی به این شکایت‌ها طی یک الی دو روز آتی و در جلسات هیات مرکزی نظارت انجام شده و در ٧٢ ساعت آینده تلاش می‌کنیم نتیجه بررسی صحت اکثریت صندوق‌ها را اعلام کنیم.

 

رییس هیات نظارت انتخابات شورایاری‌ها با بیان اینکه نتیجه تایید اعضای منتخب صندوق‌هایی که مشکلی ندارند، طی ٧٢ ساعت آینده اعلام خواهد شد و مابقی نیز قبل از مهلت مقرر، یعنی ٢۵ فروردین اعلام خواهد شد، افزود: رأی هیات نظارت، پایان دهنده اظهارنظرها است و هیچ رأیی نمی‌تواند نظر این هیات را رد کند و بشکند؛ اما معترضان می‌توانند مشکل خود را از طریق مراجع قانونی چهار گانه انتخابات کشور پیگیری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا