اجتماعی و فرهنگی

۱۲ساعت جشن باشکوه روز جمهوری اسلامی در دوازدهم فروردین

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سید محمد حسین حجازی با اشاره به اهمیت روز ۱۲ فروردین در تاریخ ایران اسلامی خاطرنشان کرد: برای اولین بار جشن باشکوه روز جمهوری اسلامی با محوریت ایران و پرچم سه رنگ آن و با حضور آحاد مردم در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد برگزار می شود.

وی افزود: این جشن بزرگ در بخش های مختلف فرهنگی، هنری، تفریحی و ورزشی در بوستان ها و فضاهای مختلف منطقه از ساعت ۱۰ صبح آغاز و تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت و شبکه یک سیما نیز پوشش تصویری این برنامه را انجام می دهد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شرکت نوسازی عباس آباد تصریح کرد: حضور خوانندگان مطرح موسیقی کشور، بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون، چهره های محبوب تلویزیونی کودکان، گروه های مختلف هنری با رویکرد حماسی، انقلابی و ملی از جمله برنامه های این جشن بزرگ است.

به گزارش شهرنوشت، سید محمد حسین حجازی همچنین یادآور شد: با هماهنگی به عمل آمده با شرکت واحد اتوبوسرانی شهروندان و گردشگران نوروزی از میدان های اصلی شهر به منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد منتقل می شوند و می توانند از برنامه های این جشن بهره مند شوند.

به گفته حجازی برگزاری نماز جماعت مغرب و عشا، توزیع پرچم و اقلام فرهنگی ، حضور ارکستر ارتش و نورافشانی با حضور گسترده مردم شکوه این جشن بزرگ ملی را دوچندان خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا