بهروان: نمی‌خواستیم توپ را به زمین کی‌روش بیندازیم/ ورود وزارتخانه، به تفاهم بیشتر کمک کرد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین با اشاره به آخرین جلسه سرمربی تیم ملی و رییس فدراسیون فوتبال که با حضور نماینده وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: جلسه در مجموع مثبت ارزیابی شده و همان طور که هیات رییسه نظرش بر ماندن کی‌روش و ادامه همکاری او بر اساس قرارداد منعقد شده بوده، این جلسه نیز به این سمت و سو هدایت شده است.

 

وی با بیان این که کی‌روش در آخرین چهارشنبه پیش از آغاز سال جاری برنامه کاری‌اش را با تیم ملی تا سال ۲۰۱۸ به فدراسیون اعلام کرده بود، گفت: ما بر روی برنامه ارائه شده توسط کارلوس کی‌روش کار کردیم، چرا که در سال جاری فوتبال ۳۶۵ روز پر تراکم را پیش‌رو خواهد داشت و علاوه بر بازی‌های لیگ رقابت‌های تیم ملی بزرگسالان در مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات و مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برگزار خواهند شد.

 

این عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با تاکید بر این که در آخرین جلسه هیات رییسه قرار بر این شد با توجه به مطالبه مردم و قرارداد منعقد شده همکاری کی‌روش با تیم ملی ادامه یابد، گفت: به هیچ وجه هیات رییسه نمی خواست توپ را به زمین کی‌روش بیندازد و صحبت‌های مطرح شده به هیچ وجه صحیح نیست.

 

بهروان در پاسخ به این سوال که این صحبت‌ها بعد از مباحث مطرح شده توسط رییس فدراسیون فوتبال مبنی بر زرنگ بودن کی‌روش عنوان شده است، تصریح کرد: این خوب است که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران زرنگ باشد و ما هم با توجه به مطالباتمان به منافع فوتبال ملی فکر می‌کنیم.

 

وی ادامه داد: کی‌روش طی سالیان اخیر از نظر سخت افزاری و نیروی انسانی فوتبال ایران را شناخته است و با توجه به درخواست مردم و نیز شرایط موجود در مجموع موافق ادامه همکاری کی‌روش با تیم ملی بودیم.

 

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال همچنین در پاسخ به این سوال که هم‌چنان تاکید بر برخی دخالت‌ها از طرف وزارت ورزش و جوانان با توجه به حضور الزامی نماینده آنها در جلسات وجود دارد، تصریح کرد: حوزه کاری وزارت ورزش و جوانان نظارت بر عملکرد فدراسیون‌ها است و شان این وزارتخانه اجل بر این است که بخواهد در چنین مسایلی دخالت کند. حضور نماینده این وزارتخانه نیز باعث شد که کی‌روش این طرز تفکر برایش پیش نیاید که وزارت ورزش و جوانان مخالف ادامه همکاری با او در تیم ملی است. بنابراین حضور حسنی خو به عنوان مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان به فضای تفاهم بین فدراسیون و سرمربی تیم ملی کمک کرد.

 

بهروان ادامه داد: وزارتخانه باید به فدراسیون و به ویژه فدراسیون فوتبال کمک کند چرا که شرایط فوتبال در حال حاضر نیازمند توجه بیشتر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا