مدیریت شهری

جزئیات ودیعه رایگان بیدود برای دانشجویان و خبرنگاران

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن اعلام جزئیات طرح شهرداری برای رایگان کردن ودیعه ۱۵۹ هزار تومانی دوچرخه‌های بیدود برای دانشجویان و خبرنگاران اعلام کرد که این طرح مشمول دانش آموزان نمی‌شود.

به گزارش شوراآنلاین، یوسف حجت در مورد جزئیات طرح شهرداری تهران برای رایگان کردن ودیعه دوچرخه‌های هوشمند بیدود گفت: آیین نامه این طرح در حال تدوین است و به نظر می‌رسد تا یک  ماه آینده نهایی و ابلاغ شود.

وی با بیان این که براساس این طرح شهرداری تهران در راستای توسعه حمل و نقل پاک ودیعه ۱۵۹ هزار تومانی دوچرخه‌های اشتراکی بیدود را برای دانشجویان و خبرنگاران پرداخت می‌کند گفت: از آن جا که برای دسترسی به این دوچرخه‌ها باید از اپلیکیشن موبایلی استفاده کرد و دانش آموزان نیز موبایل نباید به همراه داشته باشند، این طرح شامل دانش آموزان نمی‌شود.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در توضیح روال اجرای این طرح اظهار کرد: از دانشگاه‌ها لیست دانشجویان را دریافت خواهیم کرد و آن را به شرکت بیدود می‌دهیم تا ودیعه برای این دانشجویان رایگان شود، البته دقت داشته باشید که هزینه هر بار سفر و مبلغ بیمه ۳۰ هزار تومانی برعهده استفاده کننده است.

وی با بیان این که اگر افراد کمتر از ۸ بار در ماه از این دوچرخه‌ها استفاده کنند، بعد از سه ماه ودیعه را حذف می‌کنیم و آن را به شخص دیگری می‌دهیم، در مورد شرایط خبرنگاران نیز گفت: خبرنگارانی که طرح ترافیک دریافت کرده‌اند مشمول این طرح نمی‌شوند اما دارندگان کارت بلیت خبرنگاری می‌توانند از ودیعه رایگان بیدود استفاده کنند.

منبع:ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا