ورزشی

برانکو:کاری به نتایج استقلال ندارم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  برانکو ایوانکوویچ در خصوص بازی روز گذشته اظهار داشت: لیگ تازه شروع شده اما ۲ بازی خیلی سخت را در خانه حریف انجام دادیم. انتظار بازی سخت مقابل گسترش را داشتیم طبیعی است که برای این برد خیلی خوشحالیم.

وی در مورد فحاشی تماشاگران در تبریز اظهار داشت: در هر حال هواداران به ورزشگاه می‌آیند و این اتفاقات در همه جای دنیا رخ می‌دهد مهم این بود که ما توانستیم مقابل گسترش به پیروزی برسیم.

برانکو در مورد اینکه قرار بوده ظرف ۴۸ ساعت دروازه‌بان پرسپولیس مشخص شود خاطرنشان کرد: هم اکنون در حال صحبت با گزینه مدنظرمان هستیم به هر حال آمدن او کار ساده‌ای نیست چرا که باید مسائل ویزا و موارد دیگر حل شود. اگر بخواهیم اسم او را اعلام کنیم مشکل ساز خواهد شد. وقتی که قراردادش را امضا کرد متوجه می‌شوید که از چه کشوری آمده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت رامین رضائیان و اینکه او علاقمند است به پرسپولیس بازگردد تاکید کرد: من علاقه او را درک می‌کنم اما شما بگویید که جای چه کسی او را بگیرم. چه کسی را از لیست بیرون کنم؟ ماهینی را؟! خیلی راحت است که بگویم بازیکن می‌خواهد به تیم اضافه شود. اما باید ببینیم جای چه کسی می‌تواند بیاید.

برانکو در مورد اینکه احتمال دارد رضائیان به باشگاه دیگری برود و در آنجا بدرخشد که باعث دلخوری هواداران از برانکو شود گفت: من بهترین ها را برای رضاییان می‌خواهم او بازیکن ملی پوش است. من از بازیکنان جدید راضی هستم و شما بگویید که چه کاری باید انجام دهم؟ نمی‌توانیم بازیکن زیر ۱۹ سال را از لیست بیرون ببریم و بازیکن ۲۳ سال جذب کنیم.

وی در مورد اینکه این احتمال داده می‌شود که گولج از لیست خارج شود چرا که در ترکیب قرار نمی‌گیرد گفت: فکر می‌کنید به همین سادگی است؟! او با باشگاه قرارداد دارد و باشگاه هم نسبت به او وظایفی دارد به این راحتی نمی‌توانیم او را کنار بگذاریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود که در صورت فراهم شدن پول فسخ قرارداد گولج رامین رضائیان جایگزین او می‌شود گفت: بحث رضائیان را تمام کنید دیگر در مورد او صحبت نمی‌کنم.

برانکو در مورد وضعیت پرسپولیس در بازی مقابل صبا خاطرنشان کرد: در بازی با فولاد هم گفتم که برد ما مقابل گسترش زمانی ارزش دارد که بتوانیم صبا را شکست دهیم. همه تیم‌ها وقتی مقابل ما قرار می‌گیرند چیزی برای از دست دادن ندارند و می خواهند ما را غافلگیر کنند. ما هم به دنبال نتیجه گرفتن هستیم.

وی افزود: هیچ بازی در لیگ ساده نیست. شما نگاه کنید در دو سال گذشته قهرمان در ثانیه‌های پایانی مشخص شده است به هر حال ما تلاش می‌کنیم که بتوانیم در تمام بازی‌ها نتایج لازم را کسب کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد تعطیلی یک ماهه لیگ پس از هفته چهارم یادآور شد: ما برای این تعطیلات برنامه داریم و می‌خواهیم که تیم را به آمادگی کامل برسانیم البته طبیعی است که این تعطیلات خیلی خوب نیست اما چاره‌ای نداریم و باید خود را برای لیگ آماده کنیم.

وی در مورد علت اخراج ایگور پانادیچ گفت: من علت آن را نمی‌دانم چرا که نزدیک خط بودم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه احتمال دارد مهدی طارمی به تیم ملی دعوت شود و او نمی‌تواند در تعطیلات هم روی این بازیکن کار کند گفت: طبیعی است که بازیکن یک شبه نمی‌تواند آماده شود. اگر او به تیم ملی دعوت شود قطعا پس از آن آماده تر خواهد شد چرا که در تیم ملی تمرین می‌کند.

برانکو در مورد لایه‌های دفاعی صبا خاطرنشان کرد: ما سعی می‌کنیم از دیوار آنها نفوذ کنیم. می‌دانیم که آنها برای دفاع کردن می‌آیند در همه بازی‌هایمان این اتفاق رخ می‌دهد و تیم‌ها برای دفاع کردن می‌آیند.

سرمربی سرخپوشان در خصوص علت ضعیف شدن استقلال گفت: علاقه‌ای ندارم در این باره صحبت کنم فقط به پرسپولیس فکر می‌کنم. آنها مشکل خودشان را دارند ما هم مشکل خودمان را داریم.تازه هفته سوم لیگ است. سال گذشته ما در هفته چهارم یک امتیاز داشتیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا