مدیریت شهری

بازارهای میوه و تره بار منطقه ۲ روزانه ۲۰ هزار مشتری دارند؛ افزایش استقبال از میادین میوه و تره بار در مناطق برخوردار

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در جلسه آنلاین نظارت دوره‌ای بر میدان میوه و تره بار دریا و بازارهای تابعه آن در منطقه ۲ گفت: روزانه ۲۰ هزار مشتری به این میدان و بازارهای میوه و تره بار تابعه آن مراجعه می‌کنند که این موضوع، نشان‌دهنده ارتقاء و بهبود کیفیت محصولات و قیمت مناسب آنها نسبت به سطح شهر است.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد در این جلسه با اعلام اینکه شاهد افزایش مشتریان میادین میوه و تره بار در مناطق برخوردار هستیم، بر اهمیت معماری بازارهای جدید میوه و تره بار تاکید کرد و افزود: معماری داخلی بازارها باید به نوعی طراحی و اجرا شود که از فضای موجود حداکثر استفاده بشود و فضای هر بازار بیشترین کارآیی را داشته باشد و شهروندان در آنها با آرامش کامل به تهیه مایحتاج روزانه خود بپردازند.

وی با اشاره به اینکه توقع شهروندان از سازمان مدیریت میادین بالا رفته و به همین نسبت باید خدماتمان را در میادین میوه و تره بار ارتقاء دهیم، اظهار کرد: در هر منطقه باید متناسب با فرهنگ حاکم و رفتار اقتصادی شهروندان آن منطقه عمل کنیم و البته سه بحث «کیفیت مطلوب»، «قیمت مناسب» و «احترام به مشتری»، سرلوحه فعالیت‌هایمان باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر لزوم نظافت و آراستگی میادین میوه و تره بار خاطرنشان کرد: نظارت بر نحوه خدمات‌رسانی این مراکز با دقت انجام می‌شود و در کنار آن، نگهداری و مراقبت از تاسیسات و امکانات میادین میوه و تره بار از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
گفتنی است، در ابتدای این جلسه، جواد فرجامی‌نژاد، مدیر میدان میوه و تره بار دریا به ارائه گزارشی از عملکرد این میدان و بازارهای تابعه آن پرداخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا