شورای شهر

ادبیاتی که این روزها ابتکار درباره موضوع ریزگردها به کار برد قابل قبول نیست

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین معصومه آباد در جریان یکصد و سی و سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به ریزگردها و آلودگی هوای استان خوزستان در روزهای اخیر، اظهارداشت: بنده در شورای سوم همکار خانم ابتکار بودم و ارادت خاصی را به وی دارم و در این چند ساله خانم ابتکار بارها و بارها درخصوص مسئله آلودگی هوا و ریزگردها عنوان می‌کردند که این مسائل بر می‌گردد به مسئله مدیریتی و امیدوارم در زمینه آلودگی هوا و ریزگردهای استان خوزستان نیز وی مدیریت لازم را انجام دهد.

وی با بیان اینکه در زمینه رفع آلودگی هوا و مشکلات ریزگردها در استان خوزستان می‌توان همراهی و همدلی کرد، گفت: ادبیاتی که در این روزها از سوی خانم ابتکار درخصوص رفع ریزگردها و مشکلات هوای خوزستان مطرح شده است قابل قبول نیست.

آباد در ادامه با اشاره به حضور وزیر بهداشت در استان خوزستان و همراهی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تسهیل کردن مسائل درمانی در روزهای اخیر گفت: قطعاً پوشش گیاهی در مناطق می‌تواند ریزگردها را به شدت کاهش دهد ضمن اینکه ریزگردها تماماً بخش خارجی ندارند و بخشی از آنها نیز کانون داخلی دارند.

وی ادامه داد: امیدوارم خانم ابتکار با توجه به سابقه‌ای که دارند در خصوص این موضوع ورود کنند و مشکلات بوجود آمده را برطرف کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به آتش‌سوزی و حریق در پردیس سینمای ملت، گفت: این موضوع جای تأسف دارد که در مسیر راه‌پله‌ها مواد قابل اشتعال بوده است به طوریکه با آغاز حریق در ۲- دود به سالن‌های سینما زبانه و در نهایت با تلاش مأموران آتش‌نشانی شهروندان به بیرون هدایت شده و آنها نجات پیدا کرده‌اند.

وی با انتقاد از اینکه در زمان حریق هیچ سیستم هشداردهنده‌ای در سینما وجود نداشته است، گفت: این جای تعجب و تأسف دارد به طوریکه طبق قانون شهرداری باید به ساختمان‌هایی پایان کار بدهد که مجهز به سیستم اطفاء حریق و سیستم هشداردهنده باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا