شورای شهر

نصب بیلبوردهای “عنایت آمریکایی ” از سوی سازمان بسیج شهرداری قابل تقدیر بود

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مجتبی شاکری با اشاره به اقدام اخیر سازمان بسیج شهرداری تهران جهت نصب بیلبردهایی تحت عنوان «عنایات آمریکایی‌ها» در سطح شهر تهران اظهار داشت: این کار شهرداری تهران و سازمان بسیج شهرداری اقدام قابل توجه و قبولی است.

وی تصریح کرد: شهرداری تهران به همراه سایر دستگاه‌های اجرایی همانند سال گذشته در ایام دهه فجر، بیلبردهایی را در سطح شهر تهران نصب کردند و در واقع شهر تهران را آماده برگزاری هر چه باشکوه‌تر ایام‌الله دهه فجر نمودند.

شاکری با بیان اینکه نصب بیلبردهایی با مضامین مختلف و نفرت مردم ایران از آمریکایی‌ها باعث قدرت بیشتری دیپلماسی ایران در سطح جهان خواهد شد و دوستان ما در وزارت امور خارجه نیز باید از این موقعیت به نحو احسن استفاده کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با انتقاد از برخی از افراد در خصوص گلایه از نصب چنین بیلبردهایی در سطح شهر تهران گفت: این دوستان بدانند که اینگونه فضاسازی‌ها و همچنین تشدید تنفر مردم از آمریکایی‌ها باعث حضور پرقدرت در جوامع بین‌المللی می‌شود ضمن اینکه برخی از دوستان ترسویی که در وزارت امور خارجه هستند باید به این موضوع توجه داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا